maandag, juli 02, 2007

Het zal je maar overkomen

"For me, this is the best example
i've seen in my life
to learn
not to prejudice
or undervalue
anyone"


Het zal je maar overkomen ...

  • je bent een doodgewone 36-jarige gsmverkoper, ergens in het zuiden van Wales ...
  • je bent niet direct de Adonis
  • je kan met een naam als Paul Potts wellicht niet direct carrière maken.
  • je hebt echter een droom, je wilt die vervullen
  • je bent kandidaat nummer 31 829 bij 'The Britain's Got Talent"-competitie
  • voor jou zit een driekoppige jury die zal oordelen of je de volgende ronde haalt en die bijna zeker is dat jij het niet zult halen
  • en dan mag je voor méér dan één miljoen kijkers rechtstreeks jouw ding doen - in de wetenschap dat de uiteindelijke winnaar straks mag optreden voor the Queen

Geniet van dit alles. En vooral van de stijgende verbazing op de gezichten van de juryleden, die wellicht met vooroordelen zaten.

Verbazing wordt emotie. En 'by the way', uiteindelijk werd hij de grote winnaar van de competitie.

Labels: ,

13 Reacties

At maandag, juli 02, 2007, Blogger CocktailSaurus said...

Hmmm... Misschien moet ik dat maar eens proberen, maar ze laten geen Belgen toe zeker?

 
At maandag, juli 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

ongelooflijk !! merci om dit te posten !

 
At maandag, juli 02, 2007, Blogger Blue said...

Super... nog nooit van gehoord, maar ik kreeg er kippevel van.. thx!!!

 
At maandag, juli 02, 2007, Blogger Jan Ottenbourg said...

Prachtig

 
At maandag, juli 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Waarmee nog maar eens bewezen werd wat voor een flauw afkooksel ze er bij ons van gemaakt hebben.

 
At dinsdag, juli 03, 2007, Blogger Alexander said...

Fantastisch filmpje. Kippenvel, it is. De hele sfeer en omkadering zit trouwens optimaal met dat publiek, die stilte, dat ongeloof, en dan Aerosmith.
Ben blij dat ik dit heb gezien.

 
At dinsdag, juli 03, 2007, Blogger pierre du coin said...

Wat een stem hé!
Bij ons zou schueremans waarschijnlijk gezegd hebben:
"Ik moest blijten gelijk een kind
en in mijn broek een natte wind
Ik zet zet jou meteen op mijn wei,
want jouw muziek maakt me blij"

 
At dinsdag, juli 03, 2007, Anonymous Anoniem said...

Daar wordt ik wel even stil van.Wat een stem!

 
At woensdag, juli 04, 2007, Blogger Julia said...

Nou Bart ik zat hier met de tranen in de ogen , niet eens van het liedje op zich maar meer hoe blij hij was en dat lieve gezicht !

 
At woensdag, juli 04, 2007, Anonymous Anoniem said...

wow!

 
At woensdag, juli 04, 2007, Blogger Unknown said...

amaai, hij blaast me bijna letterlijk van mijn stoel! prachtig! ik heb er geen woorden voro!

 
At donderdag, juli 05, 2007, Anonymous Anoniem said...

toevallig op dit filmpje gestoten bij het zoeken naar meer materiaal over Paul Pott: http://www.youtube.com/watch?v=QWNoiVrJDsE&mode=related&search=

deze kleine meid zorgt ook voor goosebumps!!

 
At donderdag, juli 05, 2007, Anonymous Anoniem said...

sorry, nu een deftige link: Connie

 

Een reactie posten

<< Home