maandag, augustus 20, 2007

Gelinkt (3)

Heeft het met de opwarming van de aarde te maken? Maar het is een feit dat de voorbije weken fantastische bloggers er de brui aan geven.
Zo is mijn blogroll uitgedund door het vertrek van Smiling Cobra, Dieu toch en Menck. Ook Filia Solis, Het land van Nick, laten al enkele maanden niets meer 'lezen'.

Maar gelukkig ontdekte ik de voorbije weken weer enkele andere bloggers:

  1. Life is a dance
  2. Yet another part of me (vol prachtige proza en poëzie)
  3. Blue
  4. Franks blogje (hersenspinsels, pennevruchten, meningen en observaties)
  5. Vrouwenliefhebster (de avonturen van een jonge vrouwenliefhebster op verkenning in de holebiwereld)
  6. Keklog (een verzameling opstelletjes van de mama!?!)

Beste bloggers, wie ontbreekt volgens jou nog op mijn blogroll?

Labels:

13 Reacties

At maandag, augustus 20, 2007, Blogger Muggenbeet said...

het is op de keper beschouwd eigenlijk ook maar een onbenullige bezigheid :)

 
At maandag, augustus 20, 2007, Blogger Unknown said...

http://vuur.wordpress.com is anders ook wel een coole blog.

 
At maandag, augustus 20, 2007, Blogger Pink Lady said...

ik natuurlijk ;)

 
At maandag, augustus 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

En ikke dan :)

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

Er zijn natuurlijk belangrijkere zaken dan bloggen alleen.
En een mens moet op een gegeven moment prioriteiten stellen.

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

haha ik had dat zinnetje [van die opstelletjes] net onlangs weggehaald, omdat ik er zo'n commentaar op kreeg... bezweken onder de druk zeg maar ; ) en stiekem ook een beetje omdat ik er [te ?] veel foto's op pleur... heb ng zitten denken om, net als jij, daar een apart blog voor aan te maken, maar zo geweldig zijn m'n foto's nou ook weer niet...

maar wie er nog ontbreekt... tja kan je mijn favorieten wel gaan aanraden, maar smaken verschillen natuurlijk !

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Blogger Pedro said...

Als er een paar loggers wegvallen dan is dat geen probleem; je hebt er nog genoeg op je blogroll staan.

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Blogger Julia said...

http://www.helemaalgeweldig.nl/

Ik moet altijd erg om de stukjes van Mirjam lachen , maar smaken verschillen natuurlijk! Maar deze vind ik Helemaal Geweldig ! :):)

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

Je vergat Menck tussen je lijstje verdwenen bloggers.

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Blogger Cursief Huigje said...

@zapnimf: inderdaad ... ik was hem uit het oog verloren, maar heb het meteen hersteld in mijn tekst!:) Dus op korte tijd drie gevestigde blog-waarden foetsie.
Hoe lang gaan wij het volhouden?
@frank: belangrijkere dingen dan bloggen?? Ik zou niet weten wat!:))
@christophe en pink lady: een beetje geduld man/vrouw!!

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Blogger Muggenbeet said...

Menck?? Daar verschiet ik van, ik had hem pas met veel genoegen ontdekt.Spijtig.

 
At dinsdag, augustus 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

Dankuwel, cursief huigje :-)

@muggenbeet, niet te hard treuren, die mens komt nog wel terug. Voor wie het interesseert, hij heeft op mijn blog (sorry voor de reclame)een reactie op zijn verdwijnen gezet.

 
At woensdag, augustus 22, 2007, Blogger Miss M said...

Goh eeummm ikke?

 

Een reactie posten

<< Home