donderdag, augustus 31, 2006

Geflitst door Julia en Mike

Terwijl ik nog aan het bekomen ben van 'de duivenpesterijen' - wil ik even twee collega-bloggers vermelden die er in slaagden een foto (door mij gemaakt) - en waarop geen enkele duif te bespeuren was!! - een extra dimensie te geven op hun eigenste blog.


Eerst was er Julia die op mijn fotoblog een foto ontdekte van twee jonge meisjes die op de laatste dag van de solden geïnteresseerd voor een rek met schoenen stonden.


Julia nam contact met me op met de vraag of ze mijn foto mocht scrappen. Ik hoorde het even in Keulen donderen. Scrappen, wat is dat in godsnaam. Ik nam het risico :) en liet Julia haar ding doen. Ze is nu eenmaal een crack in het digitaal scrappen.
Zij maakte iets moois met mijn foto.
Kijk maar op
http://juliavanderwerf.blogspot.com/2006/07/bart.html
Neem ook je tijd om vele andere kunstwerkjes te ontdekken op haar weblog.


Sinds ik begon met
een fotoblog, zijn er al heel wat leuke en toffe (blog)contacten ontstaan. Zo ook is een correspondentie aangevat met Mike Beeman, een professioneel schilder uit Cheyenne (USA). Met zijn schilderijen behaalden hij al meerdere onderscheidingen.


Hij nam een paar maand geleden contact met mij op - omdat hij op mijn fotoblog een afbeelding van een bejaard koppel had gezien. Een foto die hij graag wou gebruiken om er een schilderij van te maken.


Deze week vond ik op zijn weblog het resultaat: http://pastelsbeeman.blogspot.com/2006/08/morning-news.html
Wie van pastelschilderijen houdt, moet zeker eens grasduinen in het rijke archief van deze Amerikaanse kunstenaar.

En mocht iemand onder mijn lezers graag eens een duif tekenen - dan kan hij/zij bij mij zeker terecht!

4 Reacties

At donderdag, augustus 31, 2006, Blogger Julia said...

Nou ik ben er weer als de duiven bij zie ik !!:):)Deze post staat amper een paar minuten op je blog :)
Wat lief Bart dat je een woord aan mij besteedt. Ik wist niet wat ik zag .Dank je wel !
En laten we het nu even over Mike hebben > Wat een prachtig schilderij heeft hij gemaakt van jou meesterlijke foto !!!

 
At donderdag, augustus 31, 2006, Anonymous Anoniem said...

Dit is de ideale samenwerking. Scrappers en schilders kunnen de duiven gewoon weglaten.

 
At zaterdag, september 02, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ja, dat is geweldig, hé en stimulerend.

 
At zondag, september 03, 2006, Blogger marjan hols reis photography said...

wat een mooie fotos vooral van kleur.
Leuk de links naar andere blogs

 

Een reactie posten

<< Home