vrijdag, augustus 04, 2006

Even er tussen uit!

Cursief Huigje neemt vanaf zaterdag even welverdiende vakantie. De batterijen opladen, genieten van alles en nog wat, lekker ontbijten - een goede laag door-de-mutualiteit-terugbetaalde-Becel op mijn boterhammetjes smeren, ideetjes sprokkelen voor latere cursiefjes, een pak foto's nemen waarvan hopelijk enkele ervan op de fotoblog kunnen komen, ... kortom zorgeloos vakantie nemen.

Maar wie niet zonder 'Cursief Huigje' kan - geef ik een paar tips:

1. ga eens comfortabel op je bureaustoel zitten - zet het volume van je mediaplayer ietsje horen - en surf eens naar mijn muziekblogje. Je vindt er tot nu toe muziekclips van Queen, Montserrat Cabalé, Roger Glover, Hooverphonic, Katie Melua, Vaya con Dios, Ray Charles, Cat Stevens, Abba, Sinead O' Connor.

2. duik eens in het archief van 'Cursief Huigje'. Wat valt er zo allemaal te lezen? Een oproep aan alle inbrekers (helaas een actueel thema)

Een praktische gids voor (v)echtscheidingen

De happy-sins kaart

Alzheimer

en nog vele vele tientallen andere.

3. ga eens een kijkje nemen naar de kiekjes op mijn fotoblog

4. laat veel commentaren achter.

5. treur niet om mijn afwezigheid. Denk aan mijn motto: Just enjoy it. En als het niet echt lukt, dan ben ik er van overtuigd dat deze clip uit de Muppetshow je zeker een leuk opgewekt gevoel zal geven.

Tot in den draai!

7 Reacties

At donderdag, augustus 03, 2006, Blogger Julia said...

Bart bij deze een hele fijne vakantie en ik zal je zeker missen. Neem mooi materiaal mee en doe veel inspiratie op?

 
At vrijdag, augustus 04, 2006, Anonymous Anoniem said...

geniet van de zuiderse zon, vino, gelatti, spagetti enz. en vergeet niet wat zon terug mee te brengen naar België want het is hier maar duister en kil in de westhoek!

 
At vrijdag, augustus 04, 2006, Blogger pierre du coin said...

Geniet er maar van! Ik ben benieuwd naar het fotomateriaal!

 
At vrijdag, augustus 04, 2006, Blogger René said...

Prettige vakantie

 
At vrijdag, augustus 04, 2006, Blogger Maxentia de Beauvais said...

beetje zon, lekker eten, slokje wijn, tijd om te lezen, mooie dingen te zien, je liefsten rond je, meer moet dat niet zijn hé

 
At vrijdag, augustus 04, 2006, Anonymous Anoniem said...

Fijne vakantie! Ik ben benieuwd naar de vakantieverhalen...

 
At dinsdag, augustus 15, 2006, Blogger Julia said...

Nou het is hier kaal zonder jou hoor !

 

Een reactie posten

<< Home