vrijdag, juli 06, 2007

Even uitblazen ...

Cursief Huigje neemt vanaf zaterdag even welverdiende vakantie. De batterijen opladen, genieten van alles en nog wat, lekker ontbijten - een goede laag door-de-mutualiteit-terugbetaalde-Becel op mijn boterhammetjes smeren, ideetjes sprokkelen voor latere cursiefjes, een pak foto's nemen waarvan hopelijk enkele ervan op de fotoblog kunnen komen, ... kortom zorgeloos vakantie nemen.

Ik laat mijn auto thuis ...


Ook mijn fiets laat ik achter

En voor de bloggers laat ik een beetje humor achter. Geniet van dit staaltje 'nieuw talent' uit Groot-Brittanië. Deze Damon Scott haalde ook de finale van 'The Britains Got Talent'-competition. Net als bij Paul Potts zijn de beelden van de juryleden veelzeggend: van "zeer afwachtend' in een mum van tijd naar 'enthousiast'.

Dus vrienden, have a nice time. Ga ook eens een kijkje nemen naar mijn foto's of mijn muziek.


"Cursief Huigje vraagt zich af: wat vind jij humoristisch?
Hij kijkt alvast uit naar de comments!

Tot in den draai!:))))))))

Labels: ,

16 Reacties

At vrijdag, juli 06, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik wens je een prettig en ontspannend verlof met véél zon!

 
At vrijdag, juli 06, 2007, Anonymous Anoniem said...

Have a lot of fun!

 
At vrijdag, juli 06, 2007, Anonymous Anoniem said...

enjoy je vakantie
kom gierend van de lach naar huis,
naar je chagrijn op je vakantiebestemming:-))

en vergeet niet gezond naar huis te komen

fijn weekend
klaproos

 
At zaterdag, juli 07, 2007, Anonymous Anoniem said...

Geniet van je vakantie!

 
At zaterdag, juli 07, 2007, Blogger Sana follia said...

Fijne vakantie! Geniet, geniet en geniet.

 
At zondag, juli 08, 2007, Blogger Julia said...

Hele fijne vakantie Bart en we horen wel hoe het is geweest toch ?

 
At maandag, juli 09, 2007, Blogger pierre du coin said...

Goed verlof Bart!
Ik kom binnen een week of twee wel aflossen ;-)

 
At dinsdag, juli 10, 2007, Anonymous Anoniem said...

Hmm... foute mutualiteit die Becel terugbetaalt :-)

 
At dinsdag, juli 10, 2007, Anonymous Anoniem said...

Geniet van je verlof!

 
At dinsdag, juli 10, 2007, Blogger Aukje said...

Ja, ik wens je ook een fijne vakantie....beetje te laat, maar bedoel het goed:)
Zelf ben ik vanaf vrijdag de 13e een maand weg.
Dat is nou humor, op vrijdag de 13e weg gaan en hopen dat je terugkomt:)

 
At woensdag, juli 11, 2007, Blogger Nagolore said...

Een fijne vakantie toegewenst!!!

 
At vrijdag, juli 13, 2007, Blogger buddha said...

Geniet van je vakantie.

 
At zondag, juli 15, 2007, Blogger Franky said...

Eveneens goede vakantie.
Abfab is wel een goede samenvatting van wat ik humoristisch vind.

 
At maandag, juli 16, 2007, Blogger depolle said...

kvind je fiets mooier dan je auto..

 
At zondag, juli 22, 2007, Anonymous Anoniem said...

alle maggi's ook al zo lang op vakantie... nja... wat ik humoristisch vind... toevallig gister naar rich vos en ralphie may zitten kijken, was zeker humor !

 
At donderdag, juli 26, 2007, Anonymous Anoniem said...

Haha, die foto van de Hummer op de Korenmarkt (tijdens de Gentse Feesten) heb ik ook ;) ge kunt er ni echt naastkijken hé, naast zo'n beestje :p

 

Een reactie posten

<< Home