dinsdag, juli 31, 2007

Gelinkt (2)

Bloggers komen én gaan.

Vandaag is mijn blogroll een paar blogs armer:

Zo neem ik (voorlopig?) afscheid van een schitterende blogger
Smiling Cobra (het ga je goed!). Ook Sportfanaat laat al enkele maanden niets meer van haar horen. Weet iemand hier meer over?

Vandaag is mijn blogroll echter weer enkele weblogs rijker:

Franky Aelbrecht, een groene jongen brengt heel wat actualiteit op zijn blog. Sport, media, muziek ... van alles wat.

Cornette & PdeB zorgen voor heel wat leesvoer. Ze hebben het over herinneringen, boeken, politiek, vakanties, gebabbel en nog veel meer.

De wondere wereld van Benny brengt je in een wereld vol kortverhaaltjes, poging tot humor en andere al dan niet politiek correcte zever...

Menck, een 40-jarige koppige, trouwe en eerlijke steenbok (zegt hij zelf!) is precies één jaar aan de slag als blogger. Zijn humoristische stijl apprecieer ik enorm.

Met een titel als
'Het radiofonisch instituut. Barokke gedachten en meningen van een klein mannetje' was mijn nieuwsgierigheid direct geprikkeld. Een blog vol afwisseling. Goed gestyled. Vaak verrassend.

En tot slot slaagt
De Wereld is een Peer me telkens weer te boeien. En da's waarschijnlijk wel de bedoeling!:))


Hoe gaan jullie om met je eigen blogroll? Regelmatig aanpassen? Of enkel die blogs plaatsen die een link naar je blog maken? Snuister je soms rond in blogrolls op andere sites?

Weeral veel vragen, waar massaal op geantwoord mag worden!:)

Labels:

12 Reacties

At maandag, juli 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

Wat ikzelf het lezen waard vind, krijgt een plaatsje op mijn blogroll. Zo staat een zeker Cursief huigje daar ook alweer een tijdje tussen. ;-)
Aan 'ons linkt ons' doe ik niet mee. Ik beschouw mijn blogroll dan ook zo'n beetje als mijn eigenste virtuele blogbibliotheekje.

 
At maandag, juli 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

Dank voor dit logje! Menck en Peer heb ik aan mijn feeds toegevoegd. Binnenkort komen ze waarschijnlijk wel op mijn blogroll te staan. Inderdaad pas ik die regelmatig een beetje aan, maar aan 'ons linkt ons' doe ik ook niet. Wat ik ook doe, mijn blogroll wordt steeds langer!

 
At maandag, juli 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

ik doe wel gewoonlijk die mensen die ook bij mij komen + diegenen die ik echt goed vind...

maatr tegenwoordig heb ik veel minder tijd om anderen te lezen...

dat merkt ge meteen aan de terugloop van uw reacties dan :p

 
At dinsdag, juli 31, 2007, Blogger Muggenbeet said...

ik voeg er regelmatig nieuwe aan toe, dode links verwijder ik na een tijdje. Mensen die muggenbeet bezoeken, voeg ik toe ook al linken ze niet terug naar muggenbeet. Er ligt wellicht nog een hele grote wereld onontdekte blogs voor me open maar hoe en wanneer begin je aan zoiets?

 
At dinsdag, juli 31, 2007, Anonymous Anoniem said...

wat ik waard lezen vind staat bij mij in favorieten, soms beland er iemand daarvan in mijn blogroll, meestal niet. Waarom? omdat die meestal uit andere blogrolls komen, en de meeste lezers bij mij ook bij de rest zitten

 
At dinsdag, juli 31, 2007, Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor het compliment. Mijn wereld gaat voorlopig nog niet dicht. Ik heb nog veel te veel te melden. Zelf ben ik wel blij als er af en toe iemand stopt. Anders wordt mijn roll veel te lang. Het moet wel leuk blijven.

 
At dinsdag, juli 31, 2007, Anonymous Anoniem said...

leuk
ik kom wel bij een en andere:-))
en zal de volgende ook erbij lezen :-))

groetjes
klaproos

 
At dinsdag, juli 31, 2007, Anonymous Anoniem said...

o das een goeie ! er staan bij mij ook een paar in die apart lang niets van zich [hebben] laten horen [lees : lezen], er zijn er ook al een paar weer uit, aanvullen doe ik ook niet meer zo snel, want soms denk je na een tijdje : hmm... en tja, nu ik er zo over denk... van 't weekend maar weer 's een keer kijken hoe of wat ! ga jouw nieuwe links ook even kijken dan, ben benieuwd, je klinkt enthousiast !

 
At woensdag, augustus 01, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik heb zo van die momenten dat ik denk: 'ik ga nog eens wat blogs ontdekken'. En dan ga ik naar de homepage van WordPress, of ik snuffel rond in andermans blogrolls.

Als ik in de blogroll van een ander sta, voeg ik hem ook toe aan de mijne, uit principe. Maar ook blogs die ik erg leuk vind en die mij niet in hun blogroll hebben staan, zijn bij mij meer dan welkom tussen de links! :D

 
At donderdag, augustus 02, 2007, Blogger Sofie said...

Hey,

Ik heb inderdaad al een paar maanden niets meer van me laten horen. Laat ons zeggen dat de goesting een beetje weg is om telkens weer wat nieuws en boeiend te schrijven. Ik blijf jullie blog wel volgen. Niet elke dag, maar af en toe doe ik wel eens een rondje.

Groetjes

 
At vrijdag, augustus 03, 2007, Blogger Zeppo said...

toen ik nog meer tijd had kon ik me verliezen en het via via steeds naar nieuwe logs gaan

nu ben ik al blij als ik eens per maand bij de oude bekenden kom!

 
At maandag, augustus 13, 2007, Anonymous Anoniem said...

't Is via een blogrol van een ander dat ik hier binnengerold ben. Zelf heb ik er geen, maar achter de schermen heb ik voor mezelf een mapje favoriete weblogs. Het blijft toch oppassen geblazen want voor je het weet ben je uren zoet, tijd vliegt al zo snel.

 

Een reactie posten

<< Home