vrijdag, augustus 24, 2007

Het staat in de krant op pagina 9

Het Nieuwsblad, woensdag 22 augustus

op pag 3: 316 woorden over
Andrea Croonenberghs die terug flik Britt zal spelen in een Nederlandse politieserie. (+ foto op de voorpagina)

op pag 5: 259 woorden over
de nieuwe Europese normen waardoor de gleuf van nieuwe brievenbussen vanaf nieuwjaar 23 cm breed en 3 cm hoog moet zijn.

op pag 7: 302 woorden over
de duurste koffie ter wereld, die nu ook voor 12 euro te drinken is in ons dierbaar Vlaanderen

op pag 9: volgend artikel dat precies 76 woorden telt:

Het tellen van de woorden én het schrijven van deze blog kost mij zes minuten.

48 mensenlevens.

Ik kan er met mijn verstand en gevoel niet bij.

Ik blijf staren naar die 76 woorden.

Ik voel de tranen van de moeders en de vaders.

Ik hoor het gehuil in de nacht.

Ik zie de machteloosheid van de zorgverleners.

Het glaasje wijn naast mij laat ik onaangeroerd.


7 Reacties

At donderdag, augustus 23, 2007, Anonymous Anoniem said...

"Het Nieuwsblad", wat je verwacht je van die duivengazet?

 
At donderdag, augustus 23, 2007, Blogger Julia said...

Machteloos voel ik me dan Bart ! Het moest niet kunnen !Zo erg he ?

 
At vrijdag, augustus 24, 2007, Anonymous Anoniem said...

ja niet te begrijpen, hoe oninteressant wij lezers geacht worden dit soort nieuws te vinden, in tegenstelling tot dure koffie...
toch zal zoiets uit onderzoek gebleken zijn, want die kranten weten wel wat ze doen.
des te erger nog dus.

 
At vrijdag, augustus 24, 2007, Blogger pierre du coin said...

En dan inderdaad ergens op pagina 9... Vreemd hoe afgestompt en gevoelloos de meeste mensen (wij allemaal zeker in meer of mindere mate) geworden zijn. Hoe erg begaan met ons eigen leven en wereldje.

 
At vrijdag, augustus 24, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik kijk zelfs niet meer naar het nieuws, omdat de doden mij daar iets te casual gebracht worden. En er zit er tegenwoordig minstens eentje in elke nieuwsitem :s

 
At vrijdag, augustus 24, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ja verschrikkelijk he. Ik heb er ook al eens iets over geschreven. Het zou in KOEIELETTERS op de eerste pagine moeten staan. Elke dag weer....

Offtopic: leuk dat je ff bij me langs kwam maar ik zit al lang niet meer op die server waar je een reactie achterliet, die is er alleen nog maar voor de testjes. ik zit nu hier.. www.blankie.nl

 
At maandag, augustus 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

inderdaad treffend en schrijnend,
en dan komen al die bv's ook nog eens uitgebreid aan het woord en in beeld met nietszeggende onderwerpen, tja wat de lezer al dan niet wil
dag
Hilde
blauw.skynetblogs.be

 

Een reactie posten

<< Home