woensdag, februari 11, 2009

Gevangen

't Was een tijdje geleden. Maar nu is het weer zo ver: els gooide een stokje in mijn richting.

1. Wat staat er in het laatste SMS'je dat je verstuurde?
De fortisverkoop gaat niet door.

2. Wat is het laatste eetbare voorwerp dat je in je mond hebt gestoken?
Een stukje 'Toblerone - chocolade'

3. Wat is het laatste dat je hebt gecopy paste? (druk een keer op paste voor het antwoord)
http://elsjesemoties.blogspot.com/

4. Wat is de laatste film die je in de cinema hebt gezien? Any good?
De Italiaanse film 'Caos Calmo' van Antonio Grimaldi. Gezien in de Gentse Sfinx. Ontroerende film over 'afscheid nemen' en 'je leven weer in handen nemen'.

5. Wat is het laatste waaraan je geld hebt uitgegeven?
Een groot lichtgrof brood (gesneden) wat me 1 euro 90 cent kostte. Kort voordien was ik langs geweest bij het containerpark, dat kostte mij 1 euro.

Op deze grijze woensdag breng ik wat leven in de bloggersbrouwerij door een stokje te gooien naar
La melodie d'amelie, The one hit wonder en Zofie.

Labels:

4 Reacties

At woensdag, februari 11, 2009, Blogger Elsje said...

De film klinkt als iets waar ik ook van houd! Eens uitzoeken of-ie ook bij mij in de buurt draait. Want Gent is iets te ver voor een filmpje.

 
At vrijdag, februari 13, 2009, Anonymous Anoniem said...

Lijkt me inderdaad ook een leuke film!

 
At dinsdag, februari 17, 2009, Blogger dorien said...

stokje meegenomen :-) bedankt!

 
At vrijdag, februari 20, 2009, Anonymous Anoniem said...

Heb Caos calmo in Budascoop in Kortrijk gezien, vond het niet zo aangrijpend. Daarna heb ik het boek gelezen (Sandro Veronesi) en dat vond ik véél beter dan de film.

 

Een reactie posten

<< Home