donderdag, oktober 30, 2008

Onbelangrijke dingen

Ik kreeg zowaar een stokje toegeworpen door de Benny. Ik ben nooit een goeie keeper geweest, dus zal het wel volledig toevallig zijn dat ik de stok kon opvangen.
Benny was benieuwd naar zes totaal onbelangrijke dingen over mezelf.

1. ik heb schoenmaat 46
2. ik heb geen enkel Fortisaandeel in mijn bankkluis zitten.
3. de kilometerteller van mijn wagen staat op 170845.
4. ik ontdekte in het jaar 1969 wie de échte Sint is.
5. ik schudde ooit de hand van Freddy Maertens.
6. tijdens mijn autorijlessen slaagde ik erin om iemand knal op mij te laten rijden.

Reacties op deze wereldschokkende mededelingen zijn altijd welkom.

En wil je meer van dat lezen bij een ander, dan kan je misschien je kans wagen bij de 'stokjesvangers' van dienst:
Elsje, Chelone, Maansteen, Zapnimf, Boe dan ik en Witch.

Labels:

10 Reacties

At donderdag, oktober 30, 2008, Blogger Elsje said...

He leuk! Ik kreeg het stokje al toegeworpen, maar neem dit onbelangrijke maar al te graag een tweede keer in ontvangst. Ik moet wel de tijd nemen voor ik 'm zal bloggen want deze maand ben ik zo druk op mijn werk dat er van bloggen niet zoveel komt. En: hoe onbelangrijk ook: wat in het vat zit, verzuurt niet!

 
At vrijdag, oktober 31, 2008, Blogger Ingelien said...

Was liever andere dingen te weten gekomen;)

 
At vrijdag, oktober 31, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik breek me het hoofd over het feit OF die schoenmaat nu zo onbelangrijk is ;-)

 
At vrijdag, oktober 31, 2008, Blogger zapnimf said...

Steeds tot uw dienst :

http://zapnimf.wordpress.com/2008/09/24/stokkerdeboere-potvolscheetineenfles/

 
At zaterdag, november 01, 2008, Anonymous Anoniem said...

Het is misschien onbelangrijk maar wel eens leuk om te lezen :-)

 
At zaterdag, november 01, 2008, Blogger Elsje said...

Done!
http://elsjesemoties.blogspot.com/2008/11/een-stokske.html

 
At maandag, november 03, 2008, Blogger jana said...

'nahjah'

onbelangrijke dingen zijn ook tof om te lezen!

 
At dinsdag, november 04, 2008, Anonymous Anoniem said...

Schoenmaat 46, jij moet een flinke kerel zijn.

 
At woensdag, november 05, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik was ooit nog supporter van Freddy Maertens. Iedereen in mijn buurt supporterde toen voor Eddy Merckx, dus deed ik lekker anders.

 
At zaterdag, november 08, 2008, Blogger mevrouw yvonne said...

Woehoei, ik heb een stokje! :-)

 

Een reactie posten

<< Home