woensdag, september 17, 2008

Hoe zou het zijn met ... Bart De Pauw?

Deze vraag kreeg Cursief Huigje toegegooid van een collega-surfer. Veel meer had ik dan ook niet nodig om op onderzoek te gaan. En beste lezer, je bent verwittigd: je zal mogelijks van je stoel vallen bij het lezen van de resultaten van mijn diepgaand onderzoek.

Zoals je wellicht wel weet, besliste TV-maker Bart De Pauw om na 11 jaar op te stappen bij Woestijnvis. Maar sindsdien heeft niemand nog iets van hem gehoord. De naaste familie houdt de lippen stijf op elkaar, wanneer Cursief Huigje hen daarover aanspreekt. Ik ben echter een doorzetter,


Ik kwam in contact met Geneviève, de bazin van café 'De schalkse amazone'. Zij had horen zeggen van tante Germaine, die goed bevriend is met de neef van César De Mol, wiens zoon vertoeft in 'het milieu'. (voor mij niet echt duidelijk of het hier nu gaat om een groene jongen, of om de maffia) dàt Bart De Pauw aan lager wal was geraakt. Op korte tijd zou hij 10 kilogram vermagerd zijn. Hij laat zich volledig gaan. Heeft geen aandacht meer voor zijn uiterlijk. Er gaan zelfs geruchten dat hij het helemaal niet meer ziet zitten.

Maar geruchten alleen zijn niet voldoende voor onderzoeksjournalist Cursief Huigje. Feiten, bewijzen: daar gaat het om.
Exclusief voor de lezers van deze blog heb ik videomateriaal kunnen bemachtigen die een kwalijk licht doet schijnen op de -eens zo bejubelde - artiest én familieman.

Dag Allemaal wist niet van wanten, en zal dus zeer ontgoocheld zijn. Ik heb ondertussen een advocaat onder mijn arm genomen om een mogelijke aanklacht van de hoofdredacteur zo goed mogelijk te behandelen.

Enfin, Cursief Huigje ontdekte dat Bart De Pauw een relatie heeft aangeknoopt met een blonde madame, een zekere Pamela A., in realiteit al 40 jaar - maar in fantasiewereld nog geen 30 jaar. De opnames werden gemaakt in Melle, één van Vlaanderens bekendste dorpen.
Laat Bart zijn hoofd op hol slaan door deze rondborstige dame. Of zal hij zich nog tijdig kunnen herpakken? Of met andere woorden, zien we hem nog terug op het televisiescherm?

Alvast materie om verder in het oog te houden.

Maar nu, beste bloggers, le moment suprême: het exclusief videomateriaal




Misschien wil je Cursief Huigje verder op onderzoek laten gaan. Laat dan weten over welke BV je zou willen weten hoe het nu met hem/haar is!

Labels:

11 Reacties

At woensdag, september 17, 2008, Anonymous Anoniem said...

SUPER!
Ik zou zo graag weten wat er nu van Tina Turner geworden is.

 
At vrijdag, september 19, 2008, Anonymous Anoniem said...

Knap werk!!!Ik dacht ik stel voor iets gelijkaardigs te vinden voor Reddy de Mey en/of ons aller Eddy Wally....
Grts Nagolore

 
At vrijdag, september 19, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dat het echt waar :-)
Ik zou graag iets meer weten over Kate Ryan

 
At zaterdag, september 20, 2008, Blogger Ingelien said...

Ik had het al eerder gezien maar het blijft leuk.
Vooral je cursiefje vooraf dat niks deed vermoeden dat je bij deze clip zou aankomen.
Knap gedaan!

 
At zondag, september 21, 2008, Blogger Suske. said...

nu begrijp ik waarom Bartje niet veel meer in het openbaar verschijnt. Met zo'n vrouw heeft hij echt wel zijn handen vol.

 
At maandag, september 22, 2008, Blogger Alice van der Plas said...

Vooral dat flauwvallen! Maar dat krijg je natuurlijk als je zo vermagert...

 
At maandag, september 22, 2008, Blogger mevrouw yvonne said...

Fantastisch speurwerk!

Voor mij een kennismaking, ik had nog nooit van deze meneer gehoord.

 
At dinsdag, september 23, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik ben superfan van den Bart!! En van de man van Melle ook!

 
At dinsdag, september 23, 2008, Blogger pierre du coin said...

Ik vraag me af hoe het zou zijn met:

Bavo Claes
Mark Uytterhoeven
Erik en Sanne
De kapper van Fabiola
Het meisje uit de serie "karolientje met haar bootje"
De zoon van Ann Christie
...

 
At woensdag, september 24, 2008, Anonymous Anoniem said...

ik begin te vrezen dat ik een jaar zal moeten onderduiken om aan al die verwachtingen te kunnen voldoen. Maar wees gerust, ik zal een diepte-onderzoek voeren én jullie ten gepaste tijde verslag uitbrengen.
@chelone: ik wist niet dat ons Tina een Bekende Vlaminge is.
@nagalore: leeft Eddy Wally misschien nog?:)
@pierre du coin: ik denk dat de kapper van Fabiola nu ook in staat voor het kapsel van Mathilde.

 
At maandag, september 29, 2008, Anonymous Anoniem said...

En sinds vorige week vrijdag ook voor het kapsel van Annelies Beck.

 

Een reactie posten

<< Home