zondag, augustus 31, 2008

Start to spin!

In stressy tijden gaan veel gesprekjes dan ook over 'hoe ontspannen'.
Zo ook, de babbel tussen Evy en Kristien.

Evy: Oh, ik kan enorm ontspannen door te zwemmen. Niets is zaliger dan 10 lengtes af te haspelen. Aan niets meer denken, gewoon genieten.

Kristien: Da's leuk. Maar ik word volledig relaxed door te spinnen.

Evy: Allez, da's toch niet meer van deze tijd. Ik kan niet geloven dat jij ontspant door bezig te zijn met 'garen' en 'wol'!

Het duurde een hele poos voordat Kristien bekomen was van de 'slappe lach'. En het duurde nog langer vooraleer Evy uiteindelijk begreep dat 'spinnen' niets met weefgetouwen te maken had, ook niet met de achtpotige dieren die te pas en te onpas opduiken in je huis.
Maar wel met een rage op fitnessgebied.

Labels:

14 Reacties

At zondag, augustus 31, 2008, Blogger Elsje said...

ik blijf het ook een rare benaming vinden moet ik zeggen. en ook een rare sport trouwens ;-)

 
At maandag, september 01, 2008, Anonymous Anoniem said...

Hoe je er ontspannen van wordt, begrijp ik helemaal niet!!! Echt niks voor mij!!!

 
At maandag, september 01, 2008, Blogger Alice van der Plas said...

Bij mij in de sportschool wordt gespint, een circeltje mensen met hoogrode hoofden die kijken naar een schreeuwende instructeur, ik snap er helemaal niets van

 
At maandag, september 01, 2008, Anonymous Anoniem said...

Iedereen ontspant inderdaad op een verschillende manier. Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn en/of willen doen.

 
At maandag, september 01, 2008, Anonymous Anoniem said...

Iedereen ontspant inderdaad op een verschillende manier. Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde zijn en/of willen doen.

 
At dinsdag, september 02, 2008, Blogger Unknown said...

In een zwembad kan je nu eenmaal weinig aan fitness doen nietwaar.

 
At dinsdag, september 02, 2008, Blogger Heidi said...

En ik dacht dat ze ging spinnen als haar man haar aaide... hihi

 
At zaterdag, september 06, 2008, Blogger Julia said...

Lijkt me helemaal niet gezond dat spinnen in de sportschool . Je kan er wel in blijven :)

 
At zondag, september 07, 2008, Blogger Annemie said...

Niks voor mij, die 'spinning'...veel te lastig en te belastend!

 
At maandag, september 08, 2008, Blogger Elenchi said...

Hehe, ik dacht ook even aan 'spinnen' als een kat. Ik kan immers uiterst relaxed geraken als mijn vriend me wat achter mijn oren wrijft!

 
At dinsdag, september 09, 2008, Anonymous Anoniem said...

Is spinnen niet al weer uit? Nou ja, wie ben ik, ik ben ooit 1x naar de sportschool geweest... ;-)

 
At dinsdag, september 09, 2008, Anonymous Anoniem said...

Haha, ja, spinnen, ik heb het ook gedaan...en zal het vast en zeker in de toekomst wel weer eens doen, als ik zin heb.

Ontspannend? Hm...als je 'met de tond op de knieën op de grond neerzijgen na afloop' ontspannend noemt, dan is het zéér relaxed.

 
At woensdag, september 10, 2008, Blogger Suske. said...

ik heb geen ervaring met spinning, maar ergens zie ik het wel zitten : een uurtje fietsen in een knusse zaal. Geen regen, gevaarlijke automobilisten die me het leven zuur maken.

 
At zaterdag, september 13, 2008, Anonymous Anoniem said...

Volgens een vrouwelijke, zeer sportieve kennis, van mij is spinnen:
" Trendy wijven die op ne fiets naar zichzelf kijken in de spiegel"

 

Een reactie posten

<< Home