dinsdag, juli 08, 2008

Tussenstop

Ik ga er even tussenuit.
Binnen veertien dagen is Cursief Huigje er terug, met nieuwe verhalen, fascinerende foto's - steeds gespekt met een vleugje humor. En vooraleer hij de Belgische staat (bestaat die nog wanneer ik terug ben?) verlaat, wil ie een portie goed gevoel achterlaten. Dit lukt wellicht bij het bekijken van deze videoclip. Misschien zijn de hoofdrolspelers ervan al een 'dreamteam' wanneer ik terug in het land ben.



Mocht je toch enige depressie voelen opkomen nu Cursief Huigje even offline is ... dan kan ik je toch één raad geven.

Kuier wat rond in het archief waar 321 blogjes liggen te wachten om nog eens gelezen te worden. Meer dan 4 400 reacties werden ondertussen achtergelaten. Merci en nog eens merci.

Volgende 'posts' haalden de meeste reacties:

1. 10 jaar: (33)

2. In the winning mood (27)

3. Elf jaar geleden (26)

4. Roze olifantjes (23)

5. Liefde (23)

6. Rimpelloos (22)

7. Herfst (22)

8. Sinterklaas Kapoentje (21)

9. Muis- en faxtoestanden (21)

10. Opschuiven (20)

11. De perfect relatietestl (20)

12. Leven met een hersenletsel (20)

Laat maar weten wat jij het beste, mooiste, stomste, ontroerendste vond uit mijn Cursief Huigje-geschiedenis.

Zo heb ik iets om naar uit te kijken ... maar eerst Umbria, here I come!

12 Reacties

At dinsdag, juli 08, 2008, Anonymous Anoniem said...

Veel plezier!

Umbria è mi amore! Perugia, Assissi, Lago Trasimeno... ik heb er schone herinneringen aan.

groetjes
Rik

 
At dinsdag, juli 08, 2008, Anonymous Anoniem said...

Oef, toch een blogger tussen de A en de M die gevolg geeft aan mijn oproep.

Dank u en een zalige vakantie!

 
At dinsdag, juli 08, 2008, Blogger Suske. said...

alvast een deugddoende vakantie en tot binnen enkele weken.

 
At dinsdag, juli 08, 2008, Blogger Julia said...

Fijne vakantie Bart !!

 
At dinsdag, juli 08, 2008, Blogger Elsje said...

Doe Francisco de groeten en zijn vogeltjes ook ;o), ik zal me ondertussen braaf vermaken met je top 10 (denk ik)

 
At woensdag, juli 09, 2008, Anonymous Anoniem said...

Hopelijk leest Cursief Huigje nog dat hij verdomd maximaal moet genieten van zijn vakantie.

 
At woensdag, juli 09, 2008, Blogger Frank said...

Geniet van je vakantie. Ik zal ondertussen je toppers eens doornemen en m'n favoriet posten.
goeie reis en gezond en wel weer thuis.

 
At woensdag, juli 09, 2008, Blogger Alice van der Plas said...

Oh, jee, pas dan op dat je geen kennissen van mij tegenkomt, want Hollanders in het buitenland he? Bloedirritant...

 
At donderdag, juli 10, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ooooooh, wij gaan ook naar Umbrië dit jaar ! In augustus pas...
Ben benieuwd naar jouw vakantieverhalen ;-)

 
At zondag, juli 13, 2008, Anonymous Anoniem said...

geniet er van!!! een hele fijne vakantie toegewenst!!!

 
At woensdag, juli 16, 2008, Blogger Ingelien said...

Ik hoop dat je een ontspannende vakantie had en leuke foto's meebracht;)
En wie weet ook hier en daar een vakantiecursiefje...

 
At maandag, juli 21, 2008, Anonymous Anoniem said...

Geniet van de vakantie en hopelijk ook uitgebreid van 't zonnetje en tot de volgende!

 

Een reactie posten

<< Home