dinsdag, juli 01, 2008

Cursief Huigje ontdekt schuilplaats Rechtvaardige Rechters (2)


Het moet gezegd worden. Ik ben zwaar ontgoocheld in de Gentse politie. Op basis van een tip door éne De Smet zette de politie recentelijk alle middelen in om op zoek te gaan naar het verdwenen paneel van de Rechtvaardige Rechters.

De woordvoerder verklaarde voor de camera dat ze die interessante tip al een hele tijd geleden hadden ontvangen, maar dat de politie nu even tijd had om vloeren open te breken én een godganse dag te zitten peuteren in de aarde onder de vloer.
Het verbaasde Cursief Huigje echter totaal niet dat ook nu de Rechtvaardige Rechters niet gevonden werden.

Waarom niet?
En wat maakt mij zo kwaad?
De politie weigert blijkbaar nog steeds om mijn theorie au serieux te nemen.

Op 15 november 2006 (jawel bijna 2 jaar geleden) onthulde Cursief Huigje op deze webstek reeds dat hij met zeer grote zekerheid de schuilplaats van het Lam Gods-paneel wist.

Waarom reageert er niemand?
Schrik om het koningshuis in diskrediet te brengen in deze communitair woelige periode?

Beste bloggers, help mee om de Rechtvaardige Rechters weer thuiskomen in de Sint-Baafskathedraal!
Ken je iemand die bij de politie werkt, overtuig hem van deze unieke tip!

En aan wie mijn theorie niet wil volgen, doe ik een oproep: waar ligt volgens jou het paneel verstopt?

Labels: ,

6 Reacties

At dinsdag, juli 01, 2008, Blogger Elsje said...

afgelopen zaterdag op mijn bord, althans zijn bout... nu dus via het toilet en de afvalwaterzuivering ergens in de Lek of zo...

 
At dinsdag, juli 01, 2008, Blogger Elsje said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At woensdag, juli 02, 2008, Anonymous Anoniem said...

Het Vlomsche monster van Loch Ness?

 
At vrijdag, juli 04, 2008, Blogger Ingelien said...

In mijn living tegen de muur;)

 
At zaterdag, juli 05, 2008, Anonymous Anoniem said...

Alvast nergens op een zolder hier :)

 
At zaterdag, juli 05, 2008, Blogger Suske. said...

BIJ mij vast en zeker ook niet, anders had ik er al veel geld mee verdiend.

 

Een reactie posten

<< Home