zaterdag, juni 14, 2008

Persconferentie

Uit officieuze bron heeft Cursief Huigje vernomen dat nu maandagvoormiddag Tom B. uit Balen een persconferentie houdt.
Aanleiding hiertoe zou de diefstal zijn van een collectie singles, lp's en cd's uit de woonst van Tom B.
Vermoedelijk gaat hij maandag om 10.30u, in aanwezigheid van de wereldpers, een emotionele oproep doen naar de dief om de buit terug te bezorgen. 'Bepaalde songs hebben immers voor Tom een bijzonder emotionele waarde.'

Cursief Huigje heeft zijn connecties en kwam zo te weten over welke songs het vermoedelijk gaat.

1. Dillinger (1977) met 'Cokane in my brain'
2. Des'ree (1992) met 'Feel so high'
3. Alize Keys (2008) met 'Teenage love affair'
4. Eric Clapton (1977) met 'Cocaine'
5. Normaal (1977) met 'Oerend hard'
6. Eric Clapton en Sheryl Crow (1990) met 'My favorite mistake'
7. Ian Dury and the Blockheads (1978) met 'Sex, drugs & rock & roll'
8. Thor (2006) met 'Een tocht door het donker'
9. Shakira (2006) met 'Illegal'
10. R. Kelly (1997) met 'I believe I can fly'

Of zijn er bloggers die menen te weten welke andere collector's items er nog ontvreemd zijn uit het huis van Tom B. ?
Laat het me weten!

Labels: ,

15 Reacties

At zaterdag, juni 14, 2008, Anonymous Anoniem said...

Oerend hard...vind ik een intrigerende song in deze lijst. Ik denk, dat ik mij maar eens aanmeld voor deze persconferentie ;-)

 
At zaterdag, juni 14, 2008, Anonymous Anoniem said...

Zijn zak bloemsuiker werd ook ontvreemd.. Verdachte is een amateuristisch uitziende Cubaan.

 
At zaterdag, juni 14, 2008, Anonymous Anoniem said...

leuk om lezen ;-)

 
At zondag, juni 15, 2008, Blogger Elsje said...

Heroine van Doe Maar
http://www.youtube.com/watch?v=xX9I9kiaPRI

 
At zondag, juni 15, 2008, Blogger Elsje said...

Of als je het iets onschuldiger wilt zien: Nederwiet (natuurlijk ook van Doe Maar)

 
At maandag, juni 16, 2008, Blogger jana said...

Lady Angelina's Adieu le Monde

http://www.ladyangelina.com/mp3s/Adieu.mp3

Ik zie hem al koersen op de klanken, net als in zo'n oud filmpke!

 
At maandag, juni 16, 2008, Blogger Julia said...

http://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j87k

Stond in Belgie ooit op nr 1. :):):)

 
At dinsdag, juni 17, 2008, Blogger Frank said...

volgens mij ontbreekt het nummer van Hollenboer nog: Busje komt zo.
Prachtig logje!

 
At dinsdag, juni 17, 2008, Anonymous Anoniem said...

De cocaïne is overal en erg dichtbij.
Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat jullie er nooit mee te maken zullen krijgen.

 
At dinsdag, juni 17, 2008, Anonymous Anoniem said...

En zo veel kantoorklerkjes die "braaf" in het weekend ook een lijntje snuiven... geen haan die er naar kraait...

 
At woensdag, juni 18, 2008, Anonymous Anoniem said...

Tom B. zal wel behoorlijk balen.

 
At dinsdag, juni 24, 2008, Blogger Suske. said...

ik zou Eric claptons versie vervangen door deze van JJ Cale. Ben ik nu een muggenzifter ?

 
At maandag, juni 30, 2008, Anonymous Anoniem said...

Hij ging vooral graag uit de bol op White Lines van Grandmaster Flash. Eén van de zeldzame maxi-singles in zijn collectie.

http://nl.youtube.com/watch?v=8rnCXRfJu_k

 
At vrijdag, juli 04, 2008, Blogger Daniel Struyf said...

Niks van Sniff 'n The Tears?

 
At donderdag, juli 17, 2008, Anonymous Anoniem said...

Lucy in the Sky with Diamonds?

 

Een reactie posten

<< Home