zondag, mei 25, 2008

Voor Stef, Fabian en Silke

Bewogen weken hebben ze achter de rug.
Stef slachtoffer van twee hersenbloedingen op één week.
Fabian slachtoffer van een verkeersongeval.
Silke die binnenkort een levensbelangrijke ingreep moet ondergaan.
Drie kinderen. Drie gezinnen. Drie families vertoevend tusen hoop en wanhoop.

Ik moest aan hen denken toen ik deze morgen op zoek ging naar de videoclip van Dima Bilan. Hij vertolkte zaterdag het winnend lied tijdens het voorbije Eurosongfestivalcircus. Ben blij dat eindelijk eens geen kalkoen, monster of Britneykloon het gehaald heeft. Eindelijk weer eens een ballade met inhoud. Een lied over geloof. Blijven geloven.
Believe.

Even when the thunder and storm begins.
I'll be standing stong like a tree in the wind.
Nothing is gonna move this mountain or change my direction
'm falling off the sky and I'm all alone.
The courage that's inside is gonna break my fall.
Nothing is gonna dim my light within
But if I keep going on it will never be impossible not today.
Ik hoop dat net als in de videoclip op het einde alles zo goed mogelijk kan gaan met Stef, Fabian en Silke.

Labels: ,

4 Reacties

At zondag, mei 25, 2008, Anonymous Anoniem said...

Hallo Cursief Huigje. Leuke naam trouwens... Wat is de betekenis? (een huig is het achterste lelletje in de keelholte;...)
Dank voor uw bezoekje aan mijn blog. Ik heb bij jou nog veel bij te lezen...
Groetjes en tot blogs

 
At maandag, mei 26, 2008, Blogger bl@nkie said...

Soms zit het tegen ja.. Het is niet altijd eerlijk maar de zon gaat hopelijk ook voor dit drietal weer doorbreken. Ik hoop met je mee!

 
At maandag, mei 26, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ook al ken ik deze kinderen niet ik hoop mee op een goede afloop!

 
At dinsdag, mei 27, 2008, Anonymous Anoniem said...

Voila se, ik heb jouw linkje ook toegevoegd aan mijn blog. Dan kan ik regelmatig komen lezen...

 

Een reactie posten

<< Home