zondag, april 27, 2008

De bril van Maxima

Beste Bart

Geachte, De Leesdijk, het samenwerkingsverband van 9 bibliotheken uit de regio, organiseert een cursus "kennismaking met de computer" voor 50-plussers. Deze cursus loopt in samenwerking met VormingPlus en met de steun van de Provincie Oost-Vlaanderen.
Met vriendelijke groeten,
Hilde
bibliothecaris Openbare Bibliotheek
Deze mail kwam deze morgen binnengewaaid in mijn inbox.
Voor een pas-48-jarige is dit wel even slikken.
Ik overweeg om de bibliothecaris de bril van Maxima op te sturen.
Zodat ze mijn geboortedatum op de ontlenerskaart voor eens en voor altijd goed kan lezen.


PS sorry Maxima, want je stond voorbeeldig met die bril.

Labels:

13 Reacties

At zondag, april 27, 2008, Blogger Linn said...

En een cursus "kennismaking met de computer" heb je volgens mij helemaal niet nodig ook. ;)

 
At zondag, april 27, 2008, Blogger Alice van der Plas said...

Lezen zij je weblog dan niet????

 
At zondag, april 27, 2008, Blogger Elsje said...

Misschien was de mail bedoeld om een docent te werven?

PS. Ik was ooit bij de dokter omdat er een dingetje in mijn oog zat. Hij wilde me doorverwijzen naar de oogarts en sprak, terwijl zijn blik op het computerscherm gericht was de schokkende woorden: "Zeg, moet jij niet eens aan een leesbril? Daar heb je zo langzamerhand vast de leeftijd voor." Ik was 31, godbetert!

 
At zondag, april 27, 2008, Blogger Annemie said...

Ik begrijp de RVD van Nederland niet als ze 'staten (mededelen)' dat die foto van 'Maxima met bril! niet mag gepubliceerd worden in Nederland. Met dergelijke vraag bekom je sowieso het omgekeerde effect. En wat is er nu in godsnaam verkeerd of (staats)gevaarlijk aan een prinses met een goedstaande bril???Schending van de privacy...???

 
At zondag, april 27, 2008, Anonymous Anoniem said...

Zijn er echt vijftigplussers (dan denk ik aan maximaal 59) die nog moeten leren met een computer om te gaan? Kan ik me niet voorstellen.

 
At maandag, april 28, 2008, Blogger Terrebel said...

Discriminatie! Alsof mensen van onder de 50 niet willen leren omgaan met de computer.

 
At maandag, april 28, 2008, Anonymous Anoniem said...

kwestie van er op tijd bij te zijn als je binnen 2 jaar wel zo'n cursus wil volgen.
Het zal ongetwijfeld beperkte plaatsen zijn dus schrijf je maar op tijd in ;)

 
At maandag, april 28, 2008, Blogger Julia said...

En de tijd gaat al zo snel en nu willen ze je nog ouder maken ook :)

 
At maandag, april 28, 2008, Anonymous Anoniem said...

linkback.
ik denk dat dat hoog tijd werd.

 
At maandag, april 28, 2008, Anonymous Anoniem said...

Oeps, foutje.
In een bibliotheek werken en lezen over het hoofd zien: helemaal mis, natuurlijk.

 
At maandag, april 28, 2008, Blogger Pink Lady said...

Zouden ze veel computer-onkundige 50-plussers werven via mail, vraag ik me dan af.

Zeker als ze die mails dan nog naar 50-minners sturen!

 
At dinsdag, april 29, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ah!!! je bent nog geen 50?
Ik dacht nochthans van wel!!
(hihihi grapje hoor!!!)

 
At donderdag, mei 01, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik krijg de laatste tijd constant mails van Pascal Vyncke. Geen idee uit welk bestand die me opgevist heeft.
Gruwel. Net zo erg als de kreet Midlife rocks!

 

Een reactie posten

<< Home