zaterdag, april 12, 2008

Tomtesterom

Het nieuwe programma van Tom Van Waes op Eén heeft zijn start niet gemist. Hij lanceerde op het einde van de eerste uitzending een oproep naar kijkend Vlaanderen om paparazzi-foto's door te sturen van bekende vlamingen. Dit gebeurde massaal. En je kan het al raden: niet iedereen was ermee opgezet! Dus sloot de VRT de website.

Maar Cursief Huigje zou Cursief Huigje niet zijn - indien hij toch de Vlaamse wegen verkende op zoek naar bekend volk. Hij verschool zich achter bomen, struiken, muren. De camera in de hand. Regen of sneeuwbuien konden hem niet deren.

Hieronder een selectie van zijn gespotte' BV's. Wie kent wie? En wie zou jij graag eens gespot zien! Laat het mij weten.





Labels:

11 Reacties

At zaterdag, april 12, 2008, Blogger jana said...

Voetballeeeuh! ? nee of staat Kama ergens anders?

 
At zaterdag, april 12, 2008, Anonymous Anoniem said...

De eerste lijkt me toch eerder een BN.

 
At zaterdag, april 12, 2008, Anonymous Anoniem said...

En wie mag de eer hebben om nummer drie te zijn ;)

 
At zondag, april 13, 2008, Blogger Elsje said...

@christophe: hendrik haan uit koog aan de zaan (die had de kraan open laten staan!)

 
At maandag, april 14, 2008, Blogger Blue said...

Drie lijkt me de leukste :-)

 
At maandag, april 14, 2008, Anonymous Anoniem said...

Lol, ik had een foto moeten nemen van Wesley Sonck hier op carnaval in Ninove! Dat ging pas een paparazzifoto zijn! Mja, ik respecteer de mens zijne privé! ;-)
Ik heb gehoord dat het programma toch een kleine rel veroorzaakt heeft met de paparazzi foto's! jouw foto's zijn braaf, maar sommige mensen kennen echt geen grenzen! nuja, dat hoort eigenlijk ook wel nie bij een paparazzi! ;-)

 
At maandag, april 14, 2008, Anonymous Anoniem said...

Marc Coucke is knapper dan ooit op je foto.

 
At dinsdag, april 15, 2008, Blogger René said...

Ben niet zo bekend met de BV's maar het was wel een erg leuk programma op Een.

 
At woensdag, april 16, 2008, Blogger Julia said...

Ik ken niet zoveel BV , ik weet dus ook niet wie die mensen zijn op je foto's ! Maar een foto van Bart zou ik wel willen zien , een duidelijke dan . Hij is al jaren BV in blogland . Dus doe je best en we wachten het af :):)

 
At vrijdag, april 18, 2008, Anonymous Anoniem said...

Tiens... die kip lijkt precies op mijn tante Germaine!

 
At zondag, april 20, 2008, Blogger Daniel Struyf said...

Die kip is Joëlle Milquet, neem ik aan?

 

Een reactie posten

<< Home