donderdag, september 13, 2007

In the winning mood

Ik weet niet wat me overkomt.
Deze week (en de week is nog niet ten einde) ben ik vier keer in de prijzen gevallen.
En meer nog: ik heb me er niet bij bezeerd.

Viel zomaar in de brievenbus

- 2 tickets voor de film 'Venus' . Daarvoor trok ik naar de Gentse Sphinx, waar het ondertussen al een paar decennia geleden was dat ik er een film ging bekijken. Gewoon een cinema waar het de bedoeling is ... om een film te bekijken. Geen chips, geen cola of popcorn die het filmplezier kan bederven. Schitterend acteerwerk van Peter O'Toole gezien.

- 2 tickets voor de avant-première van 'A mighty heart'. Dankzij de Morgen konden we dit aangrijpend waargebeurd verhaal van de ontvoering in 2002 van een Amerikaanse journalist in Pakistan. Angelina Jolie is topklasse. Een film zonder happy end. Beklijvend. De moeite waard.

- 2 tickets voor 'Caramel'. We mogen kiezen in welke zaal we die film gaan bekijken. Ik kies voor een popcornvrij zaaltje:) Heeft iemand die film al gezien?

- 2 tickets voor de avant-premiere van 'La Marea'. Aangekondigd als een film over 'het voorportaal van de rouw'. Fascinerend. Dus ga ik er dinsdag naar toe.

'Geluk in het spel' betekent hopelijk ook 'geluk in de liefde'.

Trouwens beste bloggers, wat hebben jullie de voorbije weken gewonnen?

Labels:

27 Reacties

At donderdag, september 13, 2007, Blogger Maxentia de Beauvais said...

Ik ging maandag naar het filmfestival hier in Oostende met tickets die Vriend won.

 
At donderdag, september 13, 2007, Anonymous Anoniem said...

Leuk voor jou!
Ikzelf win nooit niks, maar mijn dochter heeft ook keer op keer geluk...
Mij hoor je niet klagen! ;)

 
At donderdag, september 13, 2007, Anonymous Anoniem said...

weken ? zeg maar maanden of jaren en dan nog nix noppes nada !!! maar het zij je gegund...

 
At donderdag, september 13, 2007, Blogger Franky said...

Vorige week Een t-shirt waar ik nog op wacht...
Caramel zou volgens de recensie in De Morgen heel goed zijn.

 
At donderdag, september 13, 2007, Blogger Ingelien said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At donderdag, september 13, 2007, Blogger Ingelien said...

Gisteren onverwacht een origineel cadeau gekregen... Leuk om naar te kijken en leuk om op te schrijven.

En verder heb ik vrije tijd gewonnen;)
Zo kon ik twee avonden musiceren en zingen : twee gratis tickets muziek!

 
At donderdag, september 13, 2007, Anonymous Anoniem said...

En ik dacht dat ik veel dingen won... :)
Natuurlijk, hoe meer je aan die dingen meedoet, hoe meer kans dat er iets uit de bus valt he.
Hoe meer hoe liever natuurlijk!
Gewoon van genieten :)

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Deze week installeerde ik twee tuinpoorten-met-slot. Ik heb dus vooral veel aan privacy gewonnen!

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik doe aan vrijwel niks mee, dus iets winnen zal er dan ook niet inzitten he? :-)
Alvast veel plezier in de bios.

 
At vrijdag, september 14, 2007, Blogger Maurice said...

185.000 chips met pokeren :P

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Nou zeg, vind je het niet een klein beetje overdreven allemaal? Ik wel. ( ;
Ot: u staat erbij hoor.

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Niks, noppes, nada, maar misschien win ik dezen avond wel de euromillions jackpot :)

 
At vrijdag, september 14, 2007, Blogger Blue said...

Het is je gegund !
Caramel staat boven op mijn lijstje en a mighty heart ook.
Laat je weten wat je vond van Caramel?

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Wat ik afgelopen week gewonnen heb? Je doet net alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om wekelijks iets te winnen. Vorige maand heb ik kaartjes voor de voorpremiere van de Simpsons gewonnen.

 
At vrijdag, september 14, 2007, Blogger Mirthe said...

Hoewel 2007 een geluksjaar zou moeten zijn, heb ik de laatste tijd meer verloren dan gewonnen :S

 
At vrijdag, september 14, 2007, Blogger Chantal said...

5 euro in de staatsloterij

 
At vrijdag, september 14, 2007, Blogger J-La said...

ik win gewoon niks! en ik doe wel mee met wedstrijden, wat natuurlijk een vereiste is om iets te winnen ;-)

ik kan me echt de laatste keer niet herinneren dat ik iets gewonnen heb... of jawel, de dvd van Catwoman *kots*

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Gewonnen...ach, zoveel mooie herinneringen weer...maar geen films die ik kan gaan zien of boeken die ik gaan lezen of adnersoortige materiedingen ;-)

Het klinkt wel heel mooi wat jij hebt gewonnen en ik wens jou dan ook héél veel plezier!

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik ga voor de grootste megajackpot ooit (maar ik geloof dat 15 miljoen andere Nederlanders dat ook doen) en ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarmee je alle stripboeken van Storm kon winnen. Kweet nog niet of ik gewonnen heb.

 
At vrijdag, september 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Lang geleden dat ik nog iets gewonnen heb. Maar de spinks en de studio skoop zijn bijna de enige filmzalen waar ik ga de decascoop met zijn popcorn en cola zie ik niet direkt zitten dus als ik de keus krijg...

 
At zaterdag, september 15, 2007, Blogger buddha said...

Waauw. Met PTG?

 
At zaterdag, september 15, 2007, Anonymous Anoniem said...

Euhm... niets. Ik win eigenlijk nooit iets maar waarschijnlijk omdat ik nooit met iets meespeel!?

 
At zaterdag, september 15, 2007, Blogger Aukje said...

Tsja, een tientje in de staats, maar doe verder ook niet echt ergens aan mee.
Veel plezier....:)

 
At zaterdag, september 15, 2007, Blogger Tine said...

Niets ;)

 
At zondag, september 16, 2007, Blogger Femke said...

Niets :-(
Ik win zelfs niet met die domme kraslootjes van de Delhaize.
Maar massa's geluk in de liefde, dus mij hoor je niet klagen.

 
At zondag, september 16, 2007, Anonymous Anoniem said...

huigje
wordt een echte filmkenner...
ik heb helaas niets
gewonnen
een reis naar de maan van Qmusic
kan me gestolen worden
dag
Hilde

 
At maandag, september 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

deze week in de bus

8 kaarten voor Parc Astérix
een doos met Lego race-auto's
4 tickets voor de Poetsprins

en nu snel naar winprijzen.be voor nog meer wedstrijden

 

Een reactie posten

<< Home