maandag, juli 21, 2008

Having a prickly Monday?

De komende dagen lees je hier wel wat meer van mijn Umbrische avonturen. Op mijn fotoblog kan je alvast elke dag een nieuwe vakantiefoto ontdekken.

Terry uit het Amerikaanse California ontdekte blijkbaar tijdens mijn afwezigheid eveneens mijn fotoblog. Op onze nationale feestdag stelt ze ginder de vraag: 'Having a prickly Monday?'.
Ze is blijkbaar gek van cactussen ... daarom vroeg ze om één van mijn foto's te mogen gebruiken.

Het resultaat vind je
hier.

En beste blogger ... en heb jij een 'stekelige' maandag beleefd?

6 Reacties

At maandag, juli 21, 2008, Anonymous Anoniem said...

Niet stekelig, maar nat, en dat wierp serieus wat roet in het uitje dat we gepland hadden. Hopelijk wordt het gauw weer beter weer.

 
At dinsdag, juli 22, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ja bij mij ook nat. En vandaag zou het beter moeten worden? Eerst zien en dan maar geloven...

 
At dinsdag, juli 22, 2008, Anonymous Anoniem said...

Stekelig mooie foto en verdiend succes! Waar heb je die school kaktussen "gevangen"?

Hilde

 
At dinsdag, juli 22, 2008, Blogger Cursief Huigje said...

@hilde: vorig jaar tijdens een openserredag in Lochristi.

 
At woensdag, juli 23, 2008, Blogger tsduff said...

Now if only I could read this! :)

 
At woensdag, juli 23, 2008, Anonymous Anoniem said...

Bedankt CH, zo mooi en zo dicht bij!

Hilde

 

Een reactie posten

<< Home