zondag, juli 27, 2008

Awards


Sinds enige tijd circuleert binnen de blogwereld deze 'Brillante Weblog Award'. Cursief Huigje kreeg deze Award overhandigd door niemand meer maar ook niet minder dan Nagolore. Merci.

De spelregels zeggen mij dat ik zeven andere bloggers een Award mag bezorgen. Ik ben een Weegschaal, dus kiezen is voor mij niet erg makkelijk. En wordt in de volksmond niet gezegd: kiezen is verliezen?

Elsjes Emoties: De zaken die Elsje ontroeren, aan het lachen dan wel boos maken of opvallen krijgen hier een plekje. Steeds de moeite waard.

Franky Aelbrecht: Ik waardeer zijn eigen kijk op de wereld van muziek en sport.

Afotografia: Telkens opnieuw tovert Marjan prachtige foto's op deze blog.

Pieterbie's blog: Ook deze fotoblog zorgt telkens weer voor pareltjes. Om eindeloos van te genieten.

Ces, the sunday painter: reeds enkele jaren ben ik grote fan van het werk van deze 'self-taught'-painter.

Julia & Co: meer dan twee jaar geleden zette zij haar eerste schuchtere stapjes in de blogwereld. Ondertussen bevat deze blog al een aaneenschakeling van meer dan geslaagde 'scraps'

Leeslinten: al heeft deze weblog al een Award gekregen, ze verdient een tweede! Op een schitterende wijze tovert Inge steeds opnieuw zeer toegankelijke én ontroerende poëzie op haar blog. Ze linkt daarbij steeds de woorden aan een foto. Het is een hele eer voor mij om af en toe eens een foto voor dat doeleind te kunnen bezorgen.

Misschien wil ook jij andere surfers een Award toekennen. Aarzel niet.

SPELREGELS
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze site’s op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site

Labels:

14 Reacties

At zondag, juli 27, 2008, Anonymous Anoniem said...

Leuk weer wat te zien van je! Heel erg bedankt voor je award, wel nodig hier in portugal, het leven op het moment erg moeilijk, wat betreft fotografie.

 
At zondag, juli 27, 2008, Blogger Nagolore said...

Alweer mooie links ontdekt!
Waarvoor dank.

 
At maandag, juli 28, 2008, Blogger Franky said...

Heel tof dat je me een award hebt gegeven :-)!

 
At woensdag, juli 30, 2008, Anonymous Anoniem said...

oei, ik ken geen enkele blog!
Hoog tijd dus om eens op ontdekkingstocht te gaan :)
Merci voor de tips!

 
At woensdag, juli 30, 2008, Blogger Elsje said...

O, wow, cool. Dank, dank! *maakt zeer diepe buiging*. Goed terugkomen van vakantie op deze manier!

 
At donderdag, juli 31, 2008, Anonymous Anoniem said...

Ik kom op jou weblog terecht via die van cherry Blossom Girl... Je schrijft mooi! Ik ga proberen wat vaker te komen lezen.

 
At zondag, augustus 03, 2008, Blogger Elsje said...

ik heb de award weer doorgegeven!
http://elsjesemoties.blogspot.com/2008/08/and-winner-is.html

 
At zondag, augustus 03, 2008, Blogger Ingelien said...

Meer dan bedankt Cursief Huigje : dan nog voor de tweede keer genomineerd;)

Wat een leuke verrassing.
Onverwacht en dus des te leuker.
Ik ben maar iemand ie gewoon haar dagelijks leven in gedichten giet.
Ik heb geen dichtbundel, is het een soort bezigheidstherapie ?
Wie weet maar een leuke dan wel ;)
Ja bij "Leeslinten is het beetje "thuiskomen " voor mij zoals er nog zijn die dat hebben met hun blog denk ik.

Je bent vereerd dat je foto's een plaatsje krijgen bij "Leeslinten" maar wees er zeker van...ik ben vereerd dat ik ze mag gebruiken.
Ze passen vaak wonderwel goed samen met mijn woorden en zo staat mijn "beeldspraak" er dan echt dankzij jouw prachtige foto!

Je leest meer over de AWARD die je me gaf later op mijn blog.
Bedankt en jawel het was ook boeiend nieuwe blogs te ontdekken!

 
At woensdag, augustus 06, 2008, Blogger Daniel Struyf said...

Fijn om te zien dat "Leeslinten" niet tussen de mazen van het (inter)net belandt in deze populariteitspoll...

 
At donderdag, augustus 07, 2008, Blogger Julia said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At donderdag, augustus 07, 2008, Blogger Julia said...

Jeetje ik dacht dat ik hier al commentaartje had gegeven maar niet dus ! Bart , heel hartelijk bedabkt hoor . Een hele eer weer !

 
At donderdag, augustus 07, 2008, Blogger Julia said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At donderdag, augustus 07, 2008, Blogger Julia said...

Jeetje ik dacht dat ik hier al commentaartje had gegeven maar niet dus ! Bart , heel hartelijk bedankt hoor . Een hele eer weer !

 
At donderdag, augustus 07, 2008, Blogger stijndc said...

Ik had je net de award gegeven als ik zag dat je er dus al één in ontvangst had genomen. Bij deze krijg je hem een tweede keer ;)

 

Een reactie posten

<< Home