zondag, mei 31, 2009

Tijd voor reclame

Dat Cursief Huigje ook liefhebber is van fotografie, zal menig blogger ondertussen al weten. Op de weblog 'Just look and enjoy' staan ondertussen al een tweehonderdtal foto's.

Wat misschien minder bekend is, is het volgende:
Enige tijd geleden stelde ik een foto-album samen met 40 kleurenfoto's.
Een album met een stevige kaft. (30 pagina's!)
Formaat: 28 op 21cm.
De reacties zijn heel positief. Zo positief dat er al diverse albums verkocht zijn.

Ben jij nog op zoek naar een geschenk? Of hou je van fotografie? Is er plaats op je salontafel voor een leuk handig fotoalbum? Of wil je je vrienden verrassen met een origineel cadeau?
Laat het me weten. Stuur een mail naar
cursiefhuigje@gmail.com en ik neem verder contact op voor verdere afspraken rond betaling en levering.
Voor 26 euro is de album 'Just look and enjoy' de jouwe. (excl verzendingskosten).

En je zal er van genieten ...



3 Reacties

At zondag, mei 31, 2009, Anonymous Anoniem said...

oh, dat wist ik nog niet, een fotoblog! Leuk!

 
At maandag, juni 01, 2009, Blogger bl@nkie said...

Heel leuk idd. Mooi fotoblog! Ik ga je linken op www.fotovaneenmooiedag.nl Een gelijkwaardig fotolog! ;-)

Ik hoop dat je het leuk vindt?

 
At woensdag, juni 03, 2009, Blogger Ingelien said...

Dat ziet er echt wel "Kunstzinnig "uit en daar word ik "uitzinnig" van.
Ik wil er dus graag één maar mail je wel!

 

Een reactie posten

<< Home