woensdag, juni 03, 2009

Het zijn zo van die dagen

Waar ik me aan ergerde vandaag?

- de klusjesmannen die je steeds opnieuw moet opbellen én toch nog steeds niet zijn verschenen.
- de 13 spamberichten die mijn e-box bevolken
- de kleurentelevisie die weer eens een paar kleuren minder schijnt te hebben
- mijn krant die meer dan een halve voorpagina besteed aan de winnaars van 'Het Restaurant' en nog 1/8ste pagina aan de comeback van Boonen. De vliegtuigramp is verbannen naar pagina 4.
- het plastic waarin de Carrefourfolder, de Flair en de Humo verpakt zijn. De Humo bevat een artikel met aanklacht tegen het vele plastiek dat in de zee terechtkomt.
- in de Delhaize zijn al enkele dagen geen chips met paprika te vinden.
- de krantenman die zich overslapen had, waardoor mijn ontbijt nieuwsloos was.

Wat was jouw grootste ergernis?

8 Reacties

At woensdag, juni 03, 2009, Blogger Ingelien said...

Heel eerlijk? Dat ik zoveel ziek ben!
En dat mij alles lijkt te overkomen.
Nu genoeg gezaagd.
Verder erger ik me mee met jou dat "mijn restaurant" (hoewel mijn stad won) blijkbaar groter nieuws is dan het vliegtuig dat in zee stortte / de verkiezingen...

 
At woensdag, juni 03, 2009, Blogger Suske. said...

dat ik ziek ben met zo'n mooi weer.
gelukkig is het (nog) niet de mexicaanse griep.

 
At donderdag, juni 04, 2009, Anonymous veerle said...

Ik probeer me niet te veel te ergeren, maar jouw eerste ergernis geeft me toch een wrang gevoel, want wij zijn volop aan het na denken over een paar verbouwinkjes voor de komende maanden of jaren. Dat het er zo tijdens onze bouw aan toe ging, was ik haast vergeten.

 
At donderdag, juni 04, 2009, Anonymous hildeken said...

tja ziek zijn is echt wel 't ergste wat ne mens overkomen kan, de rest zijn bagatellen, luxeprobleempjes voor wie niet ziek is... voor mij papierwerk (belastingen..), huisstof, slingervuil, lawaai..

 
At donderdag, juni 04, 2009, Anonymous tijdtussendoor said...

Mijn groententuin staat kurkdroog. Het moet dringend regenen!

 
At donderdag, juni 04, 2009, Anonymous fotorantje said...

dat je van 5 km stappen maar 20 gr. afvalt, (weet mijn stappenteller te vertellen)
wat dan vooral nog doodgewoon water zal zijn
pffff

 
At vrijdag, juni 05, 2009, Blogger Nagolore said...

...aan het spelletje 'mens erger je niet'....

 
At zaterdag, juni 06, 2009, Blogger Frank said...

Aan ziekte, en dan vooral bij een geliefd huisdier omdat die niet kunnen "zeggen" wat er scheelt en waar ze last hebben.

 

Een reactie posten

<< Home