donderdag, mei 12, 2005

De voorbije week in het Struikgewas

In de periode 30 april tot heden publiceerde ik op de groepsblog 'Struikgewas' volgende teksten:

- een oproep om alle 'under construction'-pagina's te verwijderen van het internet. (02.05)

- een cursiefje getiteld 'Eén keer goed, één keer fout', over een merkwaardig opschrift in de straten van Willebroek (03.05)

- in de rubriek 'Dingen des levens' breng ik een kritische kijk op het VTM-Nieuws. Dit naar aanleiding van een interview met Stef Wauters, verschenen in Humo. (06.05) Op dit artikel kwamen 20 reacties binnen.

- in 'Dag voor moederdag' breng ik een variant op het cursiefje dat u kon lezen op deze weblog. (07.05).

- een recensie over de sublieme theatervoorstelling 'Schone woorden', gebracht door Warre Borgmans en Jokke Schreurs. (07.05)

- in de rubriek 'Licht van Lumière' confronteer ik de lezer met een prangende vraag: 'Kunnen vogels crashen?' Ik weet dat op de grond elke dag zoveel auto's tegen elkaar botsen, dat mensen tegen elkaar aanlopen ... maar hoe zit dat in het luchtruim? Als een zeer grote zwerm vogels zich verplaatst, gebeurt het dan dat vogels tegen elkaar aanvliegen én neerstorten? Op deze vraag kwamen reeds 14 reacties. Wil ook jij het antwoord weten, ga dan maar eens een kijkje nemen.