zaterdag, september 09, 2006

Life is beautiful!!

Het weekend kan niet meer stuk!
Ik kan aan de wereld bewijzen dat uren aan de computer zitten - zoekend naar de mooiste blogs - toch winstgevend kan zijn!
Eindelijk kan ik tante Emma de mond snoeren ...
Te pas én vooral te onpas bazuint ze - nà de hoogmis - rond aan al wie het wil horen, dat haar neef verslaafd is aan 'tinternet'.
'Hij zou beter een extra job zoeken om wat bij te verdienen!' is één van haar uitspraken.

Reeds lange tijd koester ik moordplannen - maar enkele jaartjes in een cel gaan zitten, dàt gun ik zelfs haar ook niet. (Of ik zou met zekerheid moeten weten dat ik terechtkom in de Dendermondse gevangenis:).
Maar vandaag is het moment van ultieme wraak gekomen: ik kan tante Emma op haar nummer zetten. (ik meen ooit eens gehoord te hebben dat ze nummer 90 heeft, maar ik weet het niet zeker)
Vandaag werd ik door iemand van 'tinternet' op de hoogte gebracht dat de blog, die jullie aan het lezen zijn, niet minder dan 201 dollar waard is! Dat is volgens de huidige koers ongeveer 160 euro!
Tante Emma mag mij nu zondag nà de hoogmis verwachten op het kerkplein.
Ik verheug me er al op om haar pruilmondje te zien, wanneer ik ten aanzien van de kerkgemeenschap zal bewijzen dat tante Emma niet langer meer gelijk heeft!
Life is beautiful:))


This website is worth

What is your website worth?

10 Reacties

At vrijdag, september 08, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ik heb het ook eens getest en krijg $ 9.597,18 als waardecijfer, maar ik heb helaas geen tante.
Nog bedankt voor de link.

 
At zaterdag, september 09, 2006, Blogger Julia said...

WHAAAAAA Wat leuk Bart:) De mijne is $48. Dus nog heel wat werk aan de winkel :):)
Die tante Emma toch , snoer haar de mond met een kauwgombal :)

 
At zaterdag, september 09, 2006, Blogger Jan Verhulst said...

Tante Emma, is dat niet die 'met haar borsten op mijn schouders'? :-)
Voor wie dit niet duidelijk is verwijs ik naar Boudewijn De Groot.

 
At zaterdag, september 09, 2006, Blogger Cursief Huigje said...

Jave, dat was éne tante Julia!!

 
At zaterdag, september 09, 2006, Blogger Jan Verhulst said...

ai,ai,ai..ik ben al 50 en dan begint dat hé...het geheugen dat al eens uitvalt :-)

 
At zaterdag, september 09, 2006, Anonymous Anoniem said...

Wanneer spreekt men eens over Berlare? Er is daar natuurlijk geen gevangenis. Maar wel "ongevaarlijke" bloggers...

 
At zaterdag, september 09, 2006, Anonymous Anoniem said...

haha wat lollig. Ik heb het ook eens even nagekeken en ik schijn een duuuur logje te hebben!
4.926,00 dollar...het zou maar waar wezen zeg.

 
At zondag, september 10, 2006, Blogger Lou said...

Dat kan tellen! Lewisiana is ondertussen gedevalueerd van $35 naar $14! Zit tante Emma daar misschien voor iets tussen?

 
At zondag, september 10, 2006, Blogger marjan hols reis photography said...

I hoop niet dat tante emma toch achter het internet zit en jouw blog leest, met je moord plannen.
ik ga ook even kijken wat ik waard ben.
maar wie koopt?

 
At dinsdag, september 12, 2006, Blogger K. said...

Ik ga mijn site moeten verkopen.

 

Een reactie posten

<< Home