donderdag, april 26, 2007

De bikini van je dromen?

Wie nog op zoek is naar een origineel cadeau voor moederdag (of voor een andere heugelijke dag) zal zich moeten haasten om de nieuwste rage op de kop te kunnen tikken.

Met de opwarming van de aarde én de huidige zomerse temperaturen zal menig moeder/echtgenote/vriendin zich ongetwijfeld meermaals in bikini-outfit steken om vervolgens enkele uurkes per dag te bruinen op het zonnig terras.
Maar tezelfdertijd wil moeder/echtgenote/vriendin volop genieten van een vleugje muziek via de haast-niet-meer-weg-te-denken Ipod. Maar wie zo'n ding heeft, weet dat af en toe de batterijen opgeladen moeten worden.

Welnu, de Canadese firma Solestrom ontwikkelde dé oplossing:
een bikini met zonnepanelen. Terwijl de zon zorgt voor een bruin velleke, zorgen de zonnepanelen voor voldoende energie om ondertussen de Ipod op te laden! Meer nog, een computerke houdt bij hoeveel uv-stralen er zijn én begint te biepen wanneer de schaduw eventjes moet opgezocht worden.

En voor wie vindt dat de man niet gediscrimineerd mag worden, is er ook een zwembroek met zonnepaneeltjes ontworpen. Die panelen zorgen zelfs voor energie om een kleine frigo (waar enkele pintjes bier in kunnen) van stroom te voorzien.

Maar zoals met veel mooie dingen, zit er ook met deze bikini en zwembad een addertje onder het gras! Ze mogen namelijk niet in aanraking komen met water.

Trouwens, wat is het meest originele cadeau dat jij, bloglezer(es) ooit gekregen hebt?

Labels: , ,

11 Reacties

At vrijdag, april 27, 2007, Blogger Tine said...

fijn, maar ziet het er ook goed uit??

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Haha, cóól! Voor de echte zonnebaders.

Het orgineelste cadeau kreeg ik ooit, toen ik een vast contract kreeg bij een zeer ingewikkelde organisatie, waar ik zéér veel intensieve uurtjes arbeid verrichtte. Van man en kinderen kreeg ik toen een 'werk-overlevingsbox', met allemaal dingetjes erin die mij moesten helpen relaxen...een zonnepaneel zat daar niet bij, nee...

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Dat laatste van de ijskast lijkt min een mieters idee, eigen koud bier op het strand, wat wil een man nog meer in het leven ??? :-)

 
At vrijdag, april 27, 2007, Blogger Elenchi said...

Ik heb vorig jaar een cactus gekregen ingepakt met allemaal kinder bueno's. aangezien ik dol ben op dat laatste en heel graag mooie cactusjes zie, vond ik dat een origineel cadeau, of eerder originele verpakking. Ik heb mijn ventje vorig jaar een oldskool zilver zakhorloge gekocht!

Die zonnenpaneelbikini's lijken mij pas ideaal indien gecombineerd met automatisch insmeermechanisme...

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Het meest originele cadeau was een stropdas met kerstlichtjes en het meest ontroerende was een ring die ik na twee weken weer kon afdoen.

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Voor mij was dat een watertekening van Paul Delvaux met blote vrouwen zonder bikini dus !

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Niet in contact met water, en ons eigen vocht hoe zit het daarmee?

Groetjes Chantal.

 
At vrijdag, april 27, 2007, Anonymous Anoniem said...

Welke zonaanbidder gaat er tegenwoordig nog zwemmen?

 
At zaterdag, april 28, 2007, Blogger Muggenbeet said...

het begint met het opladen van een ipod of gsm, maar je kan zo al raden welk toestelletje er zal volgen.... ik weet niet of het strand daat de beste plaats voor is? :)

 
At zondag, april 29, 2007, Blogger Julia said...

Een tekening met I roze streepje,ooit gekregen voor voor moederdag :)

 
At zondag, april 29, 2007, Blogger Julia said...

Hoe zit dat nu ??? Ga je ook nog bloggen over je foto's ??? :):)

 

Een reactie posten

<< Home