donderdag, oktober 11, 2007

C-spot

Prof. Novak (Tsjechië) ontdekte de C-spot
Iedereen heeft een C-spot
De C-spot is een cultuurgevoelige plek op je lichaam
Stimulatie van de C-spot veroorzaakt intense culturele prikkeling
Je wordt creatiever en meer ontvankelijk voor cultuur

Cursief Huigje is cultuurminded ... vooral wanneer hij gratis naar een film, het theater of dansperformance kan gaan.

Btw nadat je
dit reeds kon lezen, kon ik ook gratis en voor niets naar dé Vlaamse filmsensatie van het ogenblik: Ben X - de film van debutant Nic Baltazar, die meteen in de prijzen viel tijdens het filmfestival van Montréal. Wie weet, zit er ook voor dit autistisch filmverhaal een Oscarnominatie in.

En nu zondag gaan we op uitnodiging lekker ontbijten in het tentendorp van Kinepolis, tgv het 34ste Internationale
Filmfestival van Gent. Daarna mogen we naar de film met de langste filmtitel uit de geschiedenis (?): 'The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford.'

Met al die opgedane culturele ervaringen van de voorbije maand, was ik wel benieuwd waar mijn C-spot precies ligt. Ik nam contact op met professor Novak én kwam met volgend verrassende screening!
Vooraf wil ik toch meedelen dat Cursief Huigje geen enkele fysieke gelijkenis vertoont met volgend skelet:)




Ben wel benieuwd welke cultuurtype jij bent, volgens de prof.
En vooral waar ligt jouw eigenste C-spot!?:)

Labels: ,

12 Reacties

At donderdag, oktober 11, 2007, Blogger Chantal said...

Ach, hij zal wel ergens zitten, en laat dan maar lekker zitten

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

cultuurweb.be ?
gaan we chècken !!!

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

:)) ik ben ook een actieve poëet, zegt hij. Maar mijn C-spot ligt enkel aan mijn rechterenkel. Dus jij hebt chance met je 2 enkels :))

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Blogger Henk Bovekerk said...

Mijn C-spot ligt naast me op de grond. HB

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

We zijn idd één van de vele zielsverwanten! Toch blijf ik het bizar vinden, cultuur in de voeten!

Geniet van Ben X!

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Blogger jana said...

heb al 2 maal ingevuld...
CW wil mijn Cspot maar niet tonen...
is dat niet barbaars?

 
At donderdag, oktober 11, 2007, Blogger jana said...

met Internet Explorer lukt het wel...

ik heb mijn C spot als "Een doorleefd buikgevoel"

maar die uitleg... mhh mhh

 
At vrijdag, oktober 12, 2007, Blogger Henk Bovekerk said...

vandaag heb ik ook een doorleefd buikgevoel.

 
At vrijdag, oktober 12, 2007, Blogger Aukje said...

:)
Ik dacht even dat het een tikfout was!!

 
At zaterdag, oktober 13, 2007, Blogger ary said...

Had al wat gelezen over die Ben X film. Ziet er bijzonder interessant uit en die muziek van de trailer, ik zou toch zweren dat dat Ozark Henry is.

 
At zondag, oktober 14, 2007, Blogger Tine said...

Ik ben de gulle luisteraar!!

 
At maandag, oktober 15, 2007, Blogger Blue said...

Mijn voorhoofd :-), mar bend e aanvullende uitleg alweer vergeten.

 

Een reactie posten

<< Home