zondag, september 30, 2007

Citaat op zondag

Hij: wat doen we vandaag?
Zij: Werken
Hij: hm hm
Zij: dat is nu eens het verschil tussen mannen en vrouwen
"Een vrouw bekijkt altijd wat er nog moet gebeuren,
terwijl een man kijkt naar wat hij al gedaan heeft!"


PS 'k blijf in mijn 'lucky-periode' zitten ... na al die vrijkaarten, kwam er gisteren een telefoontje van Lieslot, de dochter van mijn zusje. Zij leest trouw al mijn blogjes. Ze had heel goed nieuws voor mij: ze had een grote filmaffiche van Caramel kunnen bemachtigen! Schitterend én een dikke merci!
Lieslot is trouwens af en toe diegene die me onderwerpen voor blogjes doorgeeft!

Labels:

12 Reacties

At zondag, september 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

Schoon affiche! :)

 
At zondag, september 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

lucky you !

 
At zondag, september 30, 2007, Blogger Maurice said...

Moest even bijlezen, maar idd mooie poster.

 
At zondag, september 30, 2007, Blogger Julia said...

O dat is me even super zeg !!!!

 
At zondag, september 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

Waarom hebben ze mannen en vrouwen toch zo verschillend gemaakt??

 
At zondag, september 30, 2007, Blogger Aukje said...

Ik had het al bij de reacties gezien van gister.
Toppie toch? Die poster heb ik het nu over:)

 
At zondag, september 30, 2007, Anonymous Anoniem said...

O, ik roep ook altijd dat ik nog zoveel moet doen. En dan ga ik te veel plannen. Vriendje is veel makkelijker. Gelukkig is ie nooit te lui om mee te helpen in het huishouden

 
At maandag, oktober 01, 2007, Blogger Daniel Struyf said...

Van wie is dat citaat, CH?

Van een man of van een vrouw?

 
At maandag, oktober 01, 2007, Blogger Cursief Huigje said...

@daniel: van een bijzondere vrouw! ... mijn eega:))
@life is a dance: dàt moet je e keer aan God vragen:)

 
At maandag, oktober 01, 2007, Blogger Chantal said...

Ik kijk ook naar wat ik al heb gedaan hoor... en ik ben een vrouw...

 
At maandag, oktober 01, 2007, Blogger Blue said...

voila nu ben ik jaloers!

 
At dinsdag, oktober 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Leg mij dat verschil nog eens uit :-)

 

Een reactie posten

<< Home