vrijdag, november 16, 2007

De week van ... (deel 2)

Vorige week was het dus de week van de pyjama.
Eerlijk gezegd, ik was het helemaal uit het oog verloren.
Gelukkig bestaat er nog zoiets als reclame. Alhoewel ...

Op mijn nuchtere maag (dus net voor ik mijn ontbijt begon) kwam ik oog in oog te staan met volgende reclame in de plaatselijke streekkrant.



En daar de winter toch voor de deur stond, vond ik het al bij al geen slecht idee om eens een mooi warm pyjamaake te kopen. Niet voor mij, wel voor mijn eega.

Dus niet getreuzeld. Er is nu immers niet elke week 'week van de pyjama'. En wie weet, kon ik er een schoon warm katoenen modelleke voor een spotprijsje kopen. Dat was de gedachte die bij me opkwam, toen ik me parkeerde vóór de winkel.

Maar ik kwam van een kale, of liever koude reis terug thuis.
Ik had immers de winkel niet betreden.
Ik was mijn kluts volledig kwijt bij het zien van de grote affiche aan het venster.


De pyjama-mode was me te veel veranderd.

Ik weet niet of mannen die met zo'n pyjama-cadeau thuis komen, met open armen ontvangen worden door hun 'kouwelijke' echtgenote.

Ik kijk alvast uit naar de 'week van het ondergoed'!

Labels:

16 Reacties

At zaterdag, november 17, 2007, Blogger Frank said...

Het is in ieder geval een goeie reden om zelf het vrouwtje warm te houden. ;-)
En als de week van het ondergoed nog minder om het lijf heeft...

 
At zaterdag, november 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

Beetje wereldvreemd Bart:):)

 
At zaterdag, november 17, 2007, Blogger Rino Feys said...

De opwarming van de aarde heeft vreemde gevolgen...

 
At zaterdag, november 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

zo'n pyama wil ik best...

 
At zaterdag, november 17, 2007, Blogger Gerhard said...

Haha, nee, mijn vrouw krijg ik er ook niet in! Die heeft zo'n lekkere flanellen pyjama!

 
At zaterdag, november 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

Je zou toch denken dat mensen die een week van de pyjama organiseren minimaal moeten weten hoe je dat schrijft.

 
At zaterdag, november 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

Als ik dat fotootje zie, dan wordt het dringend tijd dat ze de Week Van Het Donsdeken invoeren. Brr.

 
At zaterdag, november 17, 2007, Blogger Ingelien said...

Is dat een pyjama?
Dan mis ik al jaren tussen mijn lingerie en mijn pyjama ;)

 
At zaterdag, november 17, 2007, Blogger Elsje said...

Het komt doordat het woord pyjama uit het Turks komt, in dat mediterrane klimaat heb je aan het getoonde (nacht)goed meer dan voldoende!

 
At zondag, november 18, 2007, Blogger Daniel Struyf said...

Is dat 20% goedkoper of 20% minder stof?

 
At maandag, november 19, 2007, Blogger pierre du coin said...

Amaai, dat wordt dan de week van het "zondergoed" ipv ondergoed.

 
At dinsdag, november 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik ga ook voor het flannel. Zeker voor de 'allene' nachten. ;-)

 
At dinsdag, november 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

De modeontwerpers van tegenwoordig ... of zijn het de grafisch vormgevers die ik moet hekelen? ;-)

 
At dinsdag, november 20, 2007, Blogger Unknown said...

Geitenwollen sokken kunnen ook wonderen doen.

 
At woensdag, november 21, 2007, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Pikant pyamake ;-)

 
At donderdag, november 22, 2007, Anonymous Anoniem said...

;)) schitterend! Wat dacht je van zo'n mini-pyjama in combinatie met een electrisch dekentje? Misschien is moeder de vrouw dan wel content? En jij ook!

 

Een reactie posten

<< Home