dinsdag, januari 02, 2007

Sms-bericht

Veel kerst- en nieuwjaarswensen blinken niet uit in originaliteit. Maar wat er gisteren op mijn gsm verscheen, vind ik toch de moeite om met jullie te delen:

"Bij het openen van het venster heeft een engel mij deze morgen gezien. De engel vroeg me: wat is je mooiste wens voor vandaag?
Ik heb hem geantwoord: draag zorg voor de persoon die bezig is met het lezen van deze boodschap, alsook voor zijn familie want zij verdienen het én ik waardeer hen enorm.
De engelen bestaan maar niet altijd.
Omdat ze geen vleugels hebben, noemen we hen eenvoudig 'vrienden'.

Dat je engel waakt over jouw geluk, een heel jaar lang."

En wat is jullie origineelste wens die je ontving of verstuurde bij de overgang van oud naar nieuw?


ondertussen is er her en der liefde te ontdekken
(klik op de foto)

11 Reacties

At dinsdag, januari 02, 2007, Blogger Julia said...

Ik geloof heilig in beschermengelen!
En de wensen die ik kreeg en gaf waren allemaal van hetzelfde maar welgemeend !!

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik hou het bij

Happy 2007!!

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Haha, engelen zijn 2-talig !! Ik kreeg identiek hetzelfde bericht in het frans.

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Blogger Hans said...

Gekregen: De drank is op, de ogen zijn weer helder en de straat is weer rustig... Dat betekent maar 1 ding... Gelukkig nieuwjaar! Xx

Verstuurd: Een goe jaar. en veel uitkomende wensen.

Ik hou niet zo van die standaardberichten, maar evenmin van veel typen in een sms.

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Sorry, wij komen hier niet verder dan een paar smakken en gelukkig nieuwjaar, maar het is allemaal zeer gemeend en dan hoeft het niet allemaal mooi te zijn.

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

:-)
ik kreeg ook enkele lieve sms-jes. toch wel fijn vind ik dat.
Ik wens jou veel foto's en veel woorden maar vooral een goede gezondheid en veel vriendschap.

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Blogger Unknown said...

Dat lijkt me een stukje foto van je andere blog.

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

@freddy11: inderdaad. Kwestie om het de bezoeker makkelijk te maken!

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Blogger Valerie said...

ik wou naar saddam houssein mijn nieuwjaarswensen doorsturen maar hij hing op. gelukkig nieuwjaar. S., I. en A.

A. is de baby van S. en I.
ik vroeg me af: wie is A.? Tot de euro viel. Proficiat nog eens aan beide!

 
At dinsdag, januari 02, 2007, Anonymous Anoniem said...

Wat is origineel. Alles is al ooit gezegd of gedaan. Het is te hopen dat mens zijn zegje heeft gedaan in 2006 en nu met nieuwe orde verder kan gaan!

Een goed 2007 voor jou!

 
At donderdag, januari 04, 2007, Anonymous Anoniem said...

straks ben ik waarschijnlijk te zat, morgen lig ik heel de dag plat! En mijn maag en darmen door elkaar, daarom wens ik je nu almaar, een gelukkig nieuwjaar.

 

Een reactie posten

<< Home