woensdag, maart 07, 2007

De lachtest

Het zal je maar overkomen. Voor het oog van kijkend Vlaanderen proberen niet te lachen, terwijl die méér dan een miljoen kijkers wel aan het lachen zijn!
Daarom deze midweek-lachtest ... slaag jij er in om de (glim)lach van je gezicht te halen gedurende de 40 seconden-durende-struisvogel-imitatie, gebracht in het Eén-programma: 'Debby en Nancy's happy hour' - een bijzonder ontspannend programma op zondagavond?
Ik slaag er nog steeds niet in, zelfs na herhaaldelijk bekijken van deze clip.

Hoelang hou jij het vol?

10 Reacties

At woensdag, maart 07, 2007, Blogger Valerie said...

Lachen deed ik niet, glimlachen helaas wel...Nu ja, niet helaas natuurlijk...

 
At donderdag, maart 08, 2007, Blogger gypsy said...

het is officieel: ik dat ook niet, die lach van mijn gezicht krijgen.

tegen alle verwachting in vind ik d&a trouwens een heel leuk programma! ik heb al zitten bulderen van het lachen, en ook wel al een beetje moeten huilen van ontroering. straf is dat.

 
At donderdag, maart 08, 2007, Blogger Julia said...

Niet zo lang :):):)

 
At donderdag, maart 08, 2007, Blogger pierre du coin said...

16 seconden. En 't was een blijvende glimlach

 
At vrijdag, maart 09, 2007, Anonymous Anoniem said...

Als ik erbij was geweest, had ik wellicht gebulderd...maar een glimlach is ook al fijn ;-)

 
At vrijdag, maart 09, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik doe het moeiteloos na, ijzig voor me uit kijken terwijl die twee in jurk gehulde b-acteurs wat onnozel staan te doen.

 
At zondag, maart 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

Naar eer en geweten: ik heb niet eens glim gelachen. Het is niet mijn soort humor.

 
At woensdag, maart 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik heb het jammer genoeg ook niet voor die travestieten... Begrijp niet wat die op de VRT komen doen, maar soit het is natuurlijk elk zijn ding.

 
At woensdag, maart 14, 2007, Anonymous Anoniem said...

Mmm, de eerste keer op tv wel maar nu eigenlijk niet meer dan een glimlach...

 
At vrijdag, maart 23, 2007, Blogger Nagolore said...

Hi,hi, en ik heb wél geglimlacht,
maar ik ben dan ook een glimwormke...

 

Een reactie posten

<< Home