woensdag, februari 07, 2007

De ene week is de andere niet!

De éne week is de andere niet.

Week 1: op één week tijd was ik getuige van drie fantastisch mooie voorstellingen. De week begon goed. Dankzij het Nieuwsblad was ik in bezit gekomen van twee tweederangstickets voor de musical The Beauty and The Beast in de Antwerpse stadsschouwburg. Ik kwam met een 'wow-gevoel' buiten na een bijna drie uur durende voorstelling met indrukwekkend decor, vele special effects, leuke muziek en prachtige vertolkingen.
Twee dagen later zat ik op de achtste rij voor theater Malpertuus. Chris Lomme en Antje De Boeck brachten er 'Mevrouw Applefeld'. Twee topactrices in een boeiend toneelstuk.
En nog eens twee dagen later bekoorde Danni Klein en Vaya Con Dios mij ten zeerste met hun acoustisch concert.
Einde week 1: Dat was drie keer genieten.

Week 2: op één week tijd was ik getuige van de teloorgang van drie eigendommen. De week begon slecht.
Door onverklaarbare redenen begon de wasmachine te stomen, te roken. Het definitief einde van ons Miele-toestel dat het toch 18 jaar heeft volgehouden.
Twee dagen later weigert de koffiezet om mij een lekker kopje Douwe Egberts te bezorgen. Gelukkig is er nog het Senseo-apparaat dat troost brengt in deze dagen!
En nog eens twee nachten later, word ik omstreeks 4 uur gewekt door dochterlief, die meent water te horen lopen in de garage. Ik heb nog nooit water horen LOPEN, ik heb wel al gehoord dat er ooit iemand over het water heeft gelopen. Maar dat is een ander verhaal.
Inderdaad, de garage staat onder water ... met dank aan de boiler die het voor bekeken hield.

Einde van week 2: Dat was drie keer balen.

PS wie een nieuwe wasmachine, boiler, koffiezet wil sponsoren, mag me altijd contacteren!

6 Reacties

At woensdag, februari 07, 2007, Blogger Muggenbeet said...

Een ongeluk komt nooit alleen, en dat klopt ook volgens mijn bevindingen. Maar zolang 't materiele dingen zijn, vervangbaar.

 
At woensdag, februari 07, 2007, Anonymous Anoniem said...

Oeps Mr Murphy op bezoek. Hopelijk komt alles goed.

 
At donderdag, februari 08, 2007, Blogger Julia said...

Oei , oei ja dat zal je altijd zien !! Alles tegelijk stuk . Ik hoop dat het hierbij blijft !! :):)

 
At donderdag, februari 08, 2007, Blogger depolle said...

dan komt er nu misschien week drie van drie fantastisch mooie eigendommen.
Ik stel voor een nieuwe wasmachine, een nieuw koffiezet apparaat en een nieuwe boiler.

 
At donderdag, februari 08, 2007, Blogger pierre du coin said...

Auw,
Ik mag er niet aan denken...

 
At zondag, februari 11, 2007, Blogger Daffie Online said...

Een soort van Balansdag...alleen dan verspreid over 2 weken. :S

 

Een reactie posten

<< Home