woensdag, januari 10, 2007

Als de rook om je hoofd is verdwenen

Citaat van de week is ongetwijfeld volgende uitspraak: "Ik ben gestopt met roken. Ik rook nu sigaren!"

Wellicht komen die woorden uit de mond van de fervente Marlboro-cowboy die onlangs een klacht indiende bij de Jury van Ethische Praktijken, waardoor de memorabele televisiespot over het rookverbod in restaurants afgevoerd moest worden, en dus niet meer op de Vlaamse televisiezenders te zien is.

Maar gelukkig is er toch nog You Tube!



Heeft er al iemand een idee wat de volgende spectaculaire maatregel van de overheid zal zijn?

ondertussen ...


glimlacht de verkoopster ... (klik op de foto)




én blijven Annie en David onder druk staan! (klik op de foto)

12 Reacties

At woensdag, januari 10, 2007, Blogger Pliske said...

Hoi Bart, misschien dat we ooit nog wel eens terugkomen, maar ik kan op dit ogenblik niks beloven.
See you!!

 
At woensdag, januari 10, 2007, Anonymous Anoniem said...

Waarschuwing per SMS, bijvoorbeeld.

 
At woensdag, januari 10, 2007, Blogger Julia said...

Zo'n spot hebben we (nog) niet in Nederland !

 
At donderdag, januari 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

ga ik toch niet eten in belgië

 
At donderdag, januari 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

Míjn uitspraak van de week, zelfs van de maand of het jaar: "En voelen doe je met je tong."

 
At donderdag, januari 11, 2007, Blogger Filia Solis said...

Fantastsich dat ze het humoristisch hebben opgevat. De spotjes met opengesneden longen vol teer heb ik persoonlijk wel gehad.

 
At donderdag, januari 11, 2007, Blogger ary said...

De Belgische regering gaat nu 60 euro aan ons Nederlands vragen om door jullie mooie landje te rijden.
Dát is pas een maatregel die er in hakt!
Zijn we niet blij mee.
Wat vind jij daar nu van Cursief Huigje?

 
At donderdag, januari 11, 2007, Blogger Luc Callemeyn said...

Voor alle duidelijkheid: de acteur van dit domme filmpje is geen Vlaming (gelukkig maar), het is een Waal, de stem werd nadien ingesproken.
Zo blijven ze landbouw bestempelen met "boer Charel" toestanden.
Triestig

 
At vrijdag, januari 12, 2007, Blogger René said...

Begrijp nog niet hoe het zit met dat rookverbod in België. Was deze week aan het lunchen in een restaurant in Tongeren en daar moch nog worden gerookt ! ??

 
At vrijdag, januari 12, 2007, Anonymous Anoniem said...

Mensen, mensen, 't is maar reclame hé! Als je dat al erg vindt... 'zijn die mensen dan ongelukkig dat ze op zo'n dingen moeten vitten?', vraag ik me dan af

 
At vrijdag, januari 12, 2007, Anonymous Anoniem said...

@rené: ik weet dat het niet makkelijk is voor een nederlander: maar je hebt België en je hebt Limburg. En in dat laatste gebied valt de euro altijd een beetje later:))
@ary: ik zal daar bij gelegenheid eens een cursiefje over schrijven:) Ondertussen stuur ik je berichtje door naar onze minister-president, wie weet valt zijn euro ook op tijd én beseft hij dat ons mooi landje toch wel vriendelijker mag wezen ten aanzien van de noorderburen!:)
@luc: zou boer Charel nu ongelukkig zijn?:)
@julia: ik ontdekte wel onlangs dat in nederland toch vele mooie reclamespots circuleren én meedingen aan éne Loeki-prijs of zo?!
@pliske: see you!
@dwangbuis: daarover moet ik toch nog eens een nachtje slapen:)

 
At maandag, januari 15, 2007, Anonymous Anoniem said...

Haha, een gewèldig filmpje. Heb genoten!

 

Een reactie posten

<< Home