zondag, januari 21, 2007

Nostalgie op zondag (1)

De generatiekloof zorgde voor zovele reacties dat Cursief Huigje het niet laten kon eens de zolder te verkennen op zoek naar zijn LP's van lang geleden. Elke week zal je dan ook op een nostalgische dag kunnen genieten van ... of lachen/wenen met de voorlopers van de cd.

Een grote portie jeugdsentiment.
Ik begin met de zevende LP van Paul Mc Cartney and the Wings. Een meesterwerkje uit 1978.


Name and adress

"I used to love you baby, when I was your man
But maybe loving you is something no one man can do,
meanwhile I'm sitting here, I'm getting in a mess
If you want my love, leave your name and adress."



Don't let it bring you down

"Though some things in life are hard to bear
don't let it bring you down
Shoud the sand of time run out on you
don't let bring you down."



Songlist: London Town, Cafe on the left bank, I'm carrying, Cuff link, Children children, Girlfriend, I've had enough, With a little luck, Famous groupies, Deliver your children, Name and adress, Don't let it bring you down, Morse moose, And the grey goose.

3 Reacties

At zondag, januari 21, 2007, Blogger RenĂ© said...

Die hoezen met de towerbridge waren wel mooi. Ik heb ook nog geen afstand kunnen doen van mijn LP collectie. Ben benieuwd wat je nog meer hebt !

 
At zondag, januari 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

Poeffff... Wings vind ik helmaal niks...

 
At dinsdag, januari 23, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik moet nog altijd m'n LP collectie nog eens digitaliseren. Maar schijnbaar heeft Schlecker nu een platenspeler waarmee dit direct op usb stick gezet kan worden.
Weer wat om uit te zoeken. Maar m'n lp's en singles zal ik nooit weg doen.

 

Een reactie posten

<< Home