vrijdag, februari 16, 2007

Een kopje zen

Een hectische week met vele verschillende emoties ... voel me wat heen- en weergeslingerd ...teveel stof om over na te denken ... het botst in mijn hoofd.
Dus ga ik op zoek naar een kopje 'zen'.


Gisterenavond was er al de fantastische muziek én woorden van Stef Bos (Komt hij in jouw buurt met zijn 'Storm'-programma: ga er zeker naar toe!).

Vanavond wil ik het weekend aanvatten met 8 minuten verbazende schoonheid ... er zijn geen woorden voor ... je hoort geen woorden ... kijk, relax en geniet van kunst gebracht door Jerome Murat, een professioneel standbeeld én mimespeler! De combinatie van muziek en beeld brengt mij alvast een zalig gevoel!



9 Reacties

At vrijdag, februari 16, 2007, Anonymous Anoniem said...

Prachtig gewoon. Ik kreeg 'm al een tijdje geleden doorgestuurd. Je kunt er naar blijven kijken!

 
At zaterdag, februari 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

Na vijf munten had ik het wel gezien, en inderdaad het werd niet beter.
Voor mij is dat dus niks, maar dat kan mijn smaak of stemming zijn natuurlijk.

 
At zaterdag, februari 17, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik had 'm ook al gezien. Vond het wel wat lang, maar dat kan aan mijn ongeduld achter de PC liggen. Ik denk dat het in een zaal anders is. Wèl héél erg mooi!

 
At zondag, februari 18, 2007, Blogger Sana follia said...

Betoverend!

 
At zondag, februari 18, 2007, Anonymous Anoniem said...

Het botst in je hoofd, vreselijk is dat. Ik weet wat het is....ik noem het "spinnen"in mijn hoofd. ;-)

(ja ik heb nu mijn eigen subdomeintje:-))

Je komt er wel uit, sterkte ermee Bart.

 
At maandag, februari 19, 2007, Anonymous Anoniem said...

Veel dank voor dit filmpje. Ik zag het ooit ergens en kon het niet meer vinden. En ik was er nog niet op uitgekeken.

 
At dinsdag, februari 20, 2007, Blogger Julia said...

Ik vond het geweldig en had nog nooit zoiets gezien !!!
Sterkte Bart met je zorgen ! Een mens heeft soms zo van die tijden he ? Maar er komen altijd weer betere tijden , dat is een natuurwet !

 
At dinsdag, februari 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

Erg mooi schouwspel. Iets tussen goochelen, theater en kunst in, betoverend inderdaad!

 
At woensdag, februari 21, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik had hem ook al gezien, maar ik vond het wel heel erg mooi.

 

Een reactie posten

<< Home