vrijdag, mei 11, 2007

Hét geschenk voor moederdag

Gabriel zit met zijn handen in zijn haar. Het is nog maar twee keer slapen én het is moederdag. En hij heeft nog steeds geen cadeau voor zijn vrouwke.

Hij belde Cursief Huigje om goeie raad.

Dus voor Gabriël en voor al wie moederdag niet zomaar wil laten voorbijgaan ... gratis advies.

Het is uiteraard heel belangrijk om de eega te verrassen met iets spectaculairs of iets verrassends. Een boeket rozen, een kruimeldief of een strijkijzer uit de Aldi is volledig af te raden.

Een vrouw wil iets modieus.
Ze wil mee zijn met de nieuwste trends.

Cursief Huigje ging op onderzoek in de modewereld.

Hij vond er twee fantastische verrassende geschenken waar geen enkele vrouw zal kunnen aan weerstaan.



Geschenk 1: Witte kousen

Dierbare Gabriël en bloggertjes: frons de wenkbrauwen niet. Dit is inderdaad de nieuwste trend in de modewereld. In elk modeblaadje wordt dit gepromoot.




Voordeel: het is een betaalbaar moederdaggeschenk

Nadeel: er zou wel eens weerstand kunnen zijn bij de eega, wanneer je voorstelt om de kousen aan te trekken samen met het pakje dat de reclamejongens voorstellen.


Het lijkt me niet ook niet meteen de outfit om op maandag naar het werk te gaan, om daar te tonen wat je voor moederdag gekregen hebt.


Ik zou dus zeggen: dit is een cadeau voor durvers!


Geschenk 2: klassieke kledij

Cursief Huigje ging te rade bij Josephus Melchior Thimister, die een kleine, maar luxueuze collectie op de markt bracht.

In de bijlage van De Morgen zegt Thimister: "Ik ben eigenlijk nogal klassiek."


Dus voor wie niet meteen durft witte kousen kopen, is hier een volwaardig klassiek alternatief.

Dus Gabriël, bezorg je vrouw de outfit die Thimister heeft ontworpen.
Of je echtgenote in de wolken zal zijn, weet ik echter niet zeker.
En voel je één of andere weerstand, zeg dan gewoon dat dit mode is, en het uiteindelijk allemaal weinig om het lijf heeft.


Aan alle moeders, schoonmoeders, stiefmoeders, jonge moeders, oude moeders, ongehuwde moeders, gescheiden moeders, vrolijke moeders, verdrietige moeders, kinderloze moeders, gevluchte moeders, kroostrijke moeders, verliefde moeders, grootmoeders, betovergrootmoeders, kinderwensende moeders ... veel geluk gewenst ... niet alleen op zondag maar op zoveel mogelijk andere dagen.


En komt je man/zoon/vriend/vriendin/... af met een paar witte kousen: hou je lach in én geniet van het leven.

Labels: , ,

9 Reacties

At vrijdag, mei 11, 2007, Blogger pierre du coin said...

Leve de spectaculaire comeback van de witte kousen!

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

Om er een echte verwendag van te maken heb je alleen jezelf nodig en geen kado. Wel in die outfit natuurlijk.

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik hoorde dat dit jaar vibrators helemaal de trend zijn, maar het lijkt me toch een beetje vreemd om die aan je moeder te geven.

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Anonymous Anoniem said...

Dus wat jou betreft wordt het een hot mama's day ;-)
(Groeten van een vrolijke moeder met voorpret ;-))

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Blogger Luc Callemeyn said...

Uiterst prettig om dit in blogvorm te bekijken, je leest en ziet slechts het stukje dat je leest, en je scrollt down en je ziet het tweede plaatje, meteen wordt de clou duidelijk.
Moest dit op papier staan, de grap zou er niet zijn.
Prachtig gebracht Bart!
Daar is over nagedacht.

Over het kadoo laat ik me niet uit.
Morgen staat mijn vrouwtje op de markt, ik zie dat niet zitten, met witte kousen.

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Blogger depolle said...

hmmm, ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan boeket rozen, een kruimeldief of een strijkijzer uit de Aldi hoor...

 
At vrijdag, mei 11, 2007, Blogger Julia said...

Ik wacht het af!! Ben blij met alles :):)

 
At zaterdag, mei 12, 2007, Anonymous Anoniem said...

In bovenvermelde geschenkentips vind ik mijn 'meug' niet...elk zijn goesting zou ik zeggen! ;) Deze middag had ik mijn kinderen en 3 (kleine) kleinkinderen aan tafel (want morgen zijn echtgenoot en ik zelf gevraagd op een communiefeest) - en meer moet dat niet zijn!

 
At zondag, mei 13, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik denk toch dat ik het bij een boeketje bloemen hou ;) .

 

Een reactie posten

<< Home