vrijdag, juni 12, 2009

Lucky week

Je hebt zo van die weken waarin alles meezit.
Weken waarin het geluk je komt tegemoet gewandeld.
Deze week was zo'n week voor mij.
Want wat kwam er in mijn richting ge-emaild of ge-post?


1. een duo-ticket voor de opvoering van de musical Sunset Bouvelard in de Antwerpse Schouwburg. Da's voor vanavond.

Als musicalfan heb ik al een hele reeks musicals gezien: Les Miserables, Miss Saigon, Phantom of the Opera, Sacco & Vanzetti, Sound of Music, My fair lady, Camelot, Jekyll & Hyde, Dracula, Daens, Chess, Anne, Beauty & The Beast, Jesus Christ Superstar, The King & I, Company, Man van la Mancha. Dus daar komt nu weer een gratis musical bij.

Best meegenomen, want musicals bekijken is een dure zaak.


2. Deze morgen bracht de postbode een brief van de Persgroep. Daarin twee kaarten voor Wouter Deprez, die in de Gentse Vooruit zijn programma Eelt brengt. Dat op woensdag 24 juni.

En weten dat men voor Deprez uren in de rij staat om een ticket te bemachtigen (dat stond vandaag toch in de krant)ben ik dus bij de gelukkigen die 2 tickets in bezit heeft.

3. Geen twee zonder drie. Zonet stuurde De Morgen me een mail waarin staat dat ik één van de winnaars ben van een duoticket voor een concert op 14 juni in het Paleis van Schone Kunsten te Brussel. Er staan 2 werken op het programma: Richard Strauss= Vier Letzte Lieder én Symfonie nr 2 opus 27 van Josef Suk.

Misschien toch overwegen om op de lotto te spelen?

En hoe was jouw week?

14 Reacties

At vrijdag, juni 12, 2009, Anonymous tijdtussendoor said...

Iets minder ;)
Ik zie uit naar het weekend dat zonet begon...

 
At zaterdag, juni 13, 2009, Blogger wim22 said...

Geniet van wat je gegeven wordt!
Vanwege proefwerken van M. was mijn week gevuld met spiervezels, neuronen, hersencellen, elektronen, ionen, en meer van dat.
Ik word er zo moe van.

 
At zaterdag, juni 13, 2009, Anonymous hildeken said...

hihihi wim, hier ook van dat.. 3de middelbaar? Saaier dan wat cusief huigje meemaakt natuurlijk alhoewel, ze kunnen soms wat schrijven...

 
At zondag, juni 14, 2009, Blogger Frank said...

Al het goede komt in drieen zeggen ze wel eens. De lotto zou nr 4 worden dus weinig kans neem ik aan.
In ieder geval een prima week zo te lezen.

 
At zondag, juni 14, 2009, Blogger mevrouw yvonne said...

you lucky ... ;)

hele fijne week gehad, wij hebben een nieuwe fiets

 
At zondag, juni 14, 2009, Anonymous Adem said...

Mijn week? Niet zo lucratief als jouw week, zoveel is zeker! Geniet er van!

 
At maandag, juni 15, 2009, Anonymous fotorantje said...

deze week als een verzopen kieken thuisgekomen van een wandeling
heel plotse plensbui, alhoewel, plots, het regende al gans die dag ;-)

 
At maandag, juni 15, 2009, Blogger adelheid said...

Hebde gij de lotto nodig als je al zoveel plezante dingen doet?
Geniet ervan!!
Mijn week was zeer plezant, in de natuur, daar voel ik mij in m'n element... Tiens eigenlijk heb ik de lotto ook niet nodig ;-)

 
At maandag, juni 15, 2009, Anonymous peer said...

Vermoeiend. Bedankt voor de belangstelling.

 
At dinsdag, juni 16, 2009, Blogger Franky said...

Niets gewonnen, maar ik bekijk het eerder filosofisch : we hebben geen klagen :-)
Geniet van al de zaken die je gewonnen hebt.

 
At woensdag, juni 17, 2009, Blogger zapnimf said...

Jamaar, heb je wel tijd genoeg om al dat geluk in te herbergen?

 
At woensdag, juni 17, 2009, Blogger Terrebel said...

Mazzel zeg!

Veel plezier met de voorstellingen.

 
At vrijdag, juni 19, 2009, Blogger Ingelien said...

Mijn week vertel ik liever niet: teveel miserie.
Proficiat met al dat winnen zeg!
Je moet toch een speciale gave hebben of heb je een lange arm;)

 
At donderdag, juni 25, 2009, Blogger Miss M said...

Damn dat is echt geluk, geniet ervan.

 

Een reactie posten

<< Home