zondag, juni 07, 2009

Verhelderend interview

Een staaltje van topjournalistiek was er te zien in het Eén-journaal van 13 uur.
Daar werd vanuit de studio 'live' overgeschakeld naar het kiesbureau in Roeselare, waar de reporter ter plaatse het woord nam.
Hij legde uit dat op het eigenste moment het kiesbureau zijn deuren sloot. Dat er dus niemand meer binnen mocht om er een stem uit te brengen.
Maar hij had iemand bij zich die hij wou interviewen.

Hij: Hier naast mij een mevrouw die bijna te laat was om te stemmen.
Zij (enigszins verbaasd: 'Te laat' is wel lichtjes overdreven.
Hij: Maar je was toch wel de laatste in de bureau. Je hebt alsnog je stem kunnen uitbrengen.
Zij: Inderdaad.
Hij: Dit was het dan. Over naar de studio.

Wat een heerlijk verhelderend interview met grote informatieve waarde.
Ik vermoed dat we vandaag en de komende dagen nog fantastische stof zullen hebben om over te palaberen.

Labels:

5 Reacties

At zondag, juni 07, 2009, Blogger patricia said...

Dit is er eentje die ik gemist heb, maar ik kan het me zo voorstellen.

 
At maandag, juni 08, 2009, Anonymous Mike said...

Zéér verhelderend, en het was één van de betere momenten van de dag. Eventjes een glimlach op mijn gezicht.
Niet voor inhoud gaan en toch nog op je bek, je moet het kunnen! ;-)

 
At maandag, juni 08, 2009, Anonymous fotorantje said...

:) t was eens gelukkig niet over de politiek dan

toch goed om weten dat die mevrouw op tijd was
kunnen we weer gerust slapen

 
At maandag, juni 08, 2009, Blogger Ingelien said...

dat denk ik ook!

 
At woensdag, juni 17, 2009, Anonymous Dorine said...

Er zijn talloze nutteloze interviews van die aard :p

 

Een reactie posten

<< Home