woensdag, maart 23, 2005

Nummer 1

Nooit gedacht dat mijn bescheiden weblogje op zo'n korte tijd zoveel zou teweegbrengen.
Er zijn de vele leuke commentaren en reacties. Er zijn de fervente fans.
Maar er is vandaag nog veel meer te melden:
Ten eerste
Op dit eigenste moment mag ik - met enige trots - meedelen dat 'Cursief Huigje' de NUMMER 1-positie veroverd heeft in de 'Blog 40' op de website van de Nederlandse omroepvereniging BNN, het levenswerk van Bart De Graaff die op 25 mei 2002 overleed.

Ik citeer:

"Dit is 'm dan: de heetste lijst van weblogland. Alle stijgers, alle dalers en natuurlijk de enige echte nummerrrr 1!
Cursief Huigje
16.03.2005 - 19.07 uur door Bart Huyghe
De omschrijving van Bart Huyghe:Alles even anders bekijken. Met een korreltje zout en een snuifje fantasie. Al wat op me afkomt, toch even met een vleugje humor verwarmen. Over de kip met vier poten of over een doodskist op de rijweg. De reacties van de bezoekers liegen er niet om: er is nog leven voor de cursievelingen!
Er is 15 keer op dit blog gestemd

Ten tweede

Ik kreeg deze middag volgende e-mail: 'Bart Huyghe, Ik nodig u uit om gastauteur te worden op de zoepa weblog.' En Zoepa is op zijn beurt een deel van het Nieuwsblad. Dus vanaf heden zal ook op die plek én voor een ruim publiek enig geschrijf van mij te lezen zijn ... als dat maar goed afloopt:)))

Voilà, heel even genieten. Een glaasje drinken. Daarna weer met de beide voetjes (maat 47) op de grond. En op naar een volgend cursiefje.




5 Reacties

At donderdag, maart 24, 2005, Anonymous Anoniem said...

PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At donderdag, maart 24, 2005, Anonymous Anoniem said...

Profitiat met uw eerste plaats.

 
At donderdag, maart 24, 2005, Anonymous Anoniem said...

Mijn stem heb je ook! Ik vind het fantastisch voor jou en voor alle Belgen die taalkundig en spitsvondig de Nederlanders opnieuw de tien-voor- taal pen wegkapen!! (geen al te beste zinswending wellicht!)

 
At vrijdag, maart 25, 2005, Anonymous Anoniem said...

proficiat!
met de 1e plaats en met ZOEPA!

'k hoop dat ik gauw weer dagelijkse klant kan zijn op je weblog!

"als't telenet belieft"

 
At zondag, maart 27, 2005, Anonymous Anoniem said...

Tof tof tof! en proficiat natuurlijk!

bedankt voor je link naar mijn fotoblogje! ;-)

 

Een reactie posten

<< Home