maandag, juni 13, 2005

Het stond in de krant!

Wie deze morgen het Nieuwsblad opensloeg, zal zich een hoedje geschrokken hebben. Op de Zoepa-pagina (een jongerenpagina) stond een foto van een 46'er die zich in de blogwereld manifesteert als 'Cursief Huigje'.
Was het een drukfout, of ziet Cursief Huigje er zo goed uit :)), één ding is zeker: in de bijhorende tekst stond de leeftijd van 40 jaar vermeld!!

Wie het volledige artikel nog eens wil nalezen, kan dit doen door te klikken op deze link.
De foto wil ik jullie besparen!!

En voor wie het nu nog niet zou snappen: op vraag van het Nieuwsblad schreef ik 'iets' over het bloggen. Mijn échte schrijfsels kan je af en toe lezen op de Zoepa-site. Maar mijn ervaring met het bloggen, haalde de papieren Nieuwsblad-versie.

2 Reacties

At dinsdag, juni 14, 2005, Anonymous Anoniem said...

Dag Bart, Ik heb jou ook in de krant gezien en ik moet zeggen dat je er goed uitziet voor je 40 jaar!

 
At zaterdag, juni 18, 2005, Anonymous Anoniem said...

ik vond je er ook goed uit zien! de maandagmorgen op't werk is dat wel niet altijd zo!! ;-)

ahneen, sorry, dat ben ik die op maandag als een oververmoeide zombie bijloop! :)

 

Een reactie posten

<< Home