woensdag, juni 14, 2006

Just look and enjoy

Cursief Huigje meldt met vreugde de geboorte van een dochter.

Beelden zeggen vaak veel meer dan woorden.
Beelden overbruggen elke kloof tussen volkeren.
De universele taal spreken we via foto's.

De voorbije dagen deed mijn geschrijf enkele wereldburgers in de pen kruipen. Collega-bloggers uit Delhi, Barcelona, Texas, Australiƫ, Berlijn, San Francisco ... wierpen een tevreden (cola?-) blik op mijn schrijfsels.
Ze snapten er niet te veel van, maar de foto's maakten blijkbaar een leuke indruk.

Cursief Huigje blijft trouw zijn woorden deponeren op de vertrouwde Blogplaats.
Maar vanaf vandaag is er nu ook mijn fotoblog, getiteld 'Just look and enjoy'.

Benieuwd naar de allereerste foto?
Ga dan hier een kijkje nemen!

3 Reacties

At donderdag, juni 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

succes met de geboorte! ik kom zeker af en toe eens kijken hoe 't ermee gaat! :-)

 
At donderdag, juni 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

mili said...
Hey there bart. Thank you loads for your nice comment! Take care, mili

 
At woensdag, juni 21, 2006, Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's! Ik kom zeker wel eens meer kijken.

 

Een reactie posten

<< Home