dinsdag, juni 06, 2006

666

Tuinieren verhoogt de menselijke kennis.

Op deze duivelse dag (06-06-06) stond ik oog in oog met een slak. 'Als een slak aan het kruipen gaat, is 't met mooi weer gedaan' zegt de volkswijsheid. Ik had nog maar net zonnecrème aan mijn vel gesmeerd. Dus vreesde ik dat de slak een onheilsvoorspellend teken was, een Omen om het in duivelse termen te zeggen. Maar Satan haalde zijn slag niet thuis: de zon bleef de ganse dag door schijnen. Tevens weer een bewijs dat het volk niet altijd de juiste wijsheid in petto heeft.

Een waarheidsgetrouw weetje is echter wel dat het wereldrecord snelheid van de snelste slak ooit, momenteel 0,0055 meter per seconde. En wetende dat 1m/sec ongeveer gelijk is aan 3,5 km/uur ... dan zal het nog een eeuwigheid duren vooral mijn slak het voortuintje bereiken zal.


2 Reacties

At dinsdag, juni 06, 2006, Blogger prodoni said...

I like the snail.

 
At zaterdag, juni 10, 2006, Blogger Raj Kumari said...

sorry i couldnt read whats written but these photographs shows that you are also interested in photography...may i see more pics...

 

Een reactie posten

<< Home