zondag, mei 28, 2006

Virtuele vriendschap

Ruim 80 miljoen blogs circuleren op het world wide web. Hallucinante cijfers. Elke seconde is er één of andere 'pipo' die een blog opstart. Een mens mag bij andere woorden van veel geluk spreken dat er hoedanook eens iemand je blog vindt. Cursief Huigje, al 15 maand actief, mag rekenen op een groep fervente lezers én fans. Als Blogger ga ik af en toe eens op zoek wat mijn collega-bloggers wereldwijd te vertellen hebben.
Ook jij kan van blog naar blog surfen. Klik gewoon bovenaan rechts op mijn blog op 'Next blog'.
En wees gerust, af en toe zal je er pareltjes ontdekken.

Op die surftocht laat ik af en toe een reactie achter. Dat leidt uitzonderlijk tot méér. Want wat stelde ik tot mijn verbazing vast.

Op een andere weblog heb ik immers een eigen plaatsje gekregen.
Kijk maar.

Ik vroeg me af welke nobele onbekende(n) mij als vriend omschreef.
Virtuele praat bracht aan het licht dat de blog Noordstraat het werk is van een Pools koppel, dat reeds een paar jaar in de buurt van Brugge woont.

Dus blogliefhebbers, verken verder de reeële en virtuele wereld.
Wie weet tot wat het allemaal leiden kan.
Zo maakten wij vorige week nog een schitterend huwelijksfeest mee van twee jonge mensen die elkaar leerden kennen in de virtuele wereld.
Vriendschap en liefde: virtueel écht!

1 Reacties

At woensdag, mei 31, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ebelien, inderdaad jouw blog behoort tot de parel-categorie!

 

Een reactie posten

<< Home