vrijdag, juni 02, 2006

Brussel

Van de éne wereldstad naar de andere hoofdstad. Dat is een makkie voor een blogger.
Een dagje verlof en een zelfzekere ochtendzon : dus eens met de trein naar Brussel.


Het was ergens halverwege 'Alost' en 'Bruxelles-Central' dat ik erin slaagde voor het eerst in mijn werelds bestaan op
mijn eentje een 'sodoku' in te vullen.


En dat Brussel een multiculturele stad is, zal ik geweten hebben.

Ik kwam zelfs een individu tegen waarvan ik vermoed dat zijn roots in een verafgelegen planeet ligt.

Op het platteland zie ik het niet zo rap gebeuren. Maar wandelen in een grootstad doet een mens nadenken.

Hij begint zich vragen te stellen. En wie niet filosofisch is aang
elegd, krijgt op zijn slentertocht hier en daar een hint.

4 Reacties

At vrijdag, juni 02, 2006, Anonymous Anoniem said...

ALs het aan mij ligt, gaat mijn vrouw wandelen met de hond. Maar ...het ligt niet aan mij:))

 
At zaterdag, juni 03, 2006, Anonymous Anoniem said...

Wie er met de hond gaat wandelen? Kijk in de spiegel en je weet het antwoord. (als je tenminste een hond hebt)

 
At zaterdag, juni 03, 2006, Anonymous Anoniem said...

greetings from the east coast of the states!

i feel sad that i can't read anything you've written on your blog...ah well, that's what i get for being only one-and-a-half-lingual

 
At zondag, juni 04, 2006, Blogger K. said...

Proficiat met de sudoku. Ik heb dat nog nooit kunnen oplossen. Zelfs niet die voor beginnelingen

 

Een reactie posten

<< Home