dinsdag, november 14, 2006

Verkiezingskoorts

"Beste webmaster,
Het is weer zover! De verkiezing van de 'Site van het Jaar 2006' staat in de startblokken. En we hebben goed nieuws voor jou. Jouw website heeft namelijk de eindselectie gehaald en maakt deel uit van de 100 genomineerde sites in de categorie 'Blogsites'."

Dit bericht kwam deze week mijn mailbox binnengevlogen.
Beste selectiemakers bij Clickx: bedankt zulle! Al weet ik in godsnaam niet waar ik die nominatie verdien. (Zeker wanneer ik de pareltjes uit mijn blogroll bekijk - én hen niet terugvind in de Clickx-lijst!)
Dus wie mij kan duidelijk maken, hoe zo'n lijst genomineerden tot stand komt ... laat het me weten.
Eén ding is zeker: ik heb geen steekpenningen beloofd én ik heb niet onze nieuwe burgemeester/minister van buitenlandse zaken De Gucht ingeschakeld.

Dierbare blogfanaten ... nu is het aan jullie om een oordeel over 'cursief huigje' te geven!
Het zou mij natuurlijk ten zeerste verheugen - mocht je een stem willen uitbrengen op mijn blogsite.
Hoe meer stemmen, hoe meer vreugde!

Van 14 tot en met 27 november kan er gestemd worden op deze site. De site met de meeste punten wordt tot 'Site van het Jaar 2006' gekroond. Maar het is zeker ook leuk meegenomen dat iedereen die zijn stem uitbrengt, kan meedingen naar onze superprijzen.
Nadat je eerst de professionele site én daarna de amateursite gekozen hebt, is het zo ver. Een lijst van 100 genomineerde blogs zal verschijnen op je scherm. Je kan maximaal 3 sites aanduiden.

'Cursief Huigje' vind je op plaats 17.

Maar evenzeer verdienen andere zwoegende bloggers jouw stem.
Enkele suggesties:
- Tales from the Crib
-
Pierre du Coin
- Midnight Cruise

10 Reacties

At dinsdag, november 14, 2006, Anonymous Anoniem said...

Jij en Pierre hebben alvast mijn stem!

Succes!

 
At dinsdag, november 14, 2006, Blogger Sana follia said...

Heb vanmiddag al op je gestemd, op naar nummer 1. Veel succes Bart!

 
At dinsdag, november 14, 2006, Blogger pierre du coin said...

Hey,
Proficiat hé met de nominatie. Ik heb er ook geen enkel idee van hoe een mens met de shortlist van 100 komt. Ik kan meteen ook een pak namen opnoemen die ik ook niet terug zie in de lijst, maar allé laten we er het beste van maken hé.
veel succes

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

Je hebt zeer zeker mijn stem, maar vooral mijn waardering. Alle succes toegewenst.

 
At woensdag, november 15, 2006, Blogger Sofie said...

Mijn stem heb je ondertussen ook al gekregen. Veel succes!

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

Alé hup, ik zal ne keer stemmen sie :)

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

ha, ik had al gestemd voor ik het gelezen had

 
At woensdag, november 15, 2006, Blogger Julia said...

Ik ga nu op je stemmen , succes !

 
At donderdag, november 16, 2006, Anonymous Anoniem said...

Mijn stem heb je zeker gekregen.
doe zo verder, en ook al win je niet volgend Clickx, voor mij ben je zowiezo de winnaar

 
At zaterdag, november 18, 2006, Blogger Valerie said...

Ik zal eens gaan stemmen se!
x

 

Een reactie posten

<< Home