zaterdag, februari 02, 2008

Groot onderhoud

Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb al last van lentekriebels. Mogelijk geven die kriebels de aanleiding voor een vervroegde lente-schoonmaak-actie.
Ik stelde ondermeer vast dat ik één van mijn kinderen de voorbije maanden sterk verwaarloosd heb. Gelukkig zijn er blijkbaar geen klachten ingediend.
Maar ik wou het noodlot niet tarten.
Dus zette ik me aan het werk om alles wat niet meer werkte of verkeerd kon gaan, weer op te lossen.



Daardoor kan alwie liefde voor muziek heeft vanaf heden weer volop genieten van zeker 65 muziekfragmenten (videoclips) op één van mijn blogcreaties 'Just enjoy the music'.
Ik ben ervan overtuigd dat echt iedereen minstens één song zal ontdekken waar hij of zij een wauw-gevoel bij krijgt!:) (*)
Pop, klassiek, kleinkunst, Franse chanson, musicalhits ... alles passert de revue.
Zowel uit de jaren 60 als recent 21ste eeuw-geweld.

(*) je mag me altijd laten weten welk lied jouw hart ietwat sneller doet slaan.

7 Reacties

At zaterdag, februari 02, 2008, Blogger jana said...

Mijn hart slaat steeds sneller bij het horen van l'orange van Gilbert Bécaud, en zeker als het de live versie is!
Proficiat met de 70 posts!

 
At zondag, februari 03, 2008, Blogger Julia said...

Ha Bart , ja dat blogje was ik eigenlijk vergeten ! Dat overkwam me niet in het begin want toen was je het einige blog dat ik bezocht :):)

 
At zondag, februari 03, 2008, Blogger Elsje said...

wat een leuke blog ook weer! mijn all-time-favourite staat er al op: Mecano met hijo de la luna (al heb jij die dan opgenomen in de versie van Montserrat Caballe, het zij je vergeven)

 
At zondag, februari 03, 2008, Anonymous Anoniem said...

Dit noem ik nu eens een gevarieerd aanbod, zie. Er staan tal van zalige muziekjes tussen. Meteen een voorkeur meegeven is, wegens l'embarras du choix, geen evidentie. Heerlijke stek.

 
At zondag, februari 03, 2008, Anonymous Anoniem said...

Lentekriebels??? Van mij mag er nog best wat winter komen!

 
At maandag, februari 04, 2008, Blogger Ingelien said...

Binnenkort leg ik eens mijn oor eens te luisteren ...

 
At zondag, februari 10, 2008, Blogger Luc Callemeyn said...

Presley was het beste van het laatste serietje, denk ik.

 

Een reactie posten

<< Home