maandag, februari 04, 2008

Raymond en Carnaval

Vandaag kreeg ik volgend emailbericht, naar aanleiding van mijn recensie over het optreden van Raymond van het Groenwoud, in de Aalsterse Werf.

"Schitterend stukje! Ik wou dat ik erbij was geweest.En dat van die versie van "aalst stad van mijn dromen" van Raymond wist ik helemaal niet! Zo zie je maar dat ik als ingeweken Oudenaardist in Aalst nog veel moet leren!Het stukje past ook uitstekend in de carnavalsgekte. 't Is gelinkt met carnaval, maar wie eens wat anders dan over carnaval wil lezen dezer dagen voelt zich ook aangesproken.Ik heb het net on line gezet op http://www.aalstblogt.be/"

Nieuwsgierig. Ga dan maar een kijkje nemen bij 4 februari: 'k Heb gezongen in Aalst.'

Labels: ,

3 Reacties

At maandag, februari 04, 2008, Anonymous Anoniem said...

Tof dat ze het je laten weten dat ze je schrijfsels appreciƫren.

 
At maandag, februari 04, 2008, Blogger Ingelien said...

Leuk geschreven alweer.
Raymond en Aalst zullen content zijn ;)

 
At dinsdag, februari 05, 2008, Anonymous Anoniem said...

Raymond is en blijft gewoon goed!

 

Een reactie posten

<< Home