maandag, april 04, 2005

Zoepablog 1: Wat je niet wist over Tom Boonen!

Vooraf: Je kon al elders lezen dat ik gastschrijver ben op de website van het Nieuwsblad. Regelmatig breng ik er 'gewone' blogjes op de jongersite www.zoepa.be. Vanaf nu kan je dat geschrijf nu ook lezen op 'Cursief Huigje' . Het is nu eenmaal makkelijk om al mijn schrijfsels te verzamelen. Uiteraard nodig ik iedereen wel uit om af en toe eens naar Zoepa te surfen. Er staan veel leuke dingen op.

En uiteraard blijft deze blog vooral de plaats waar je mijn cursieve kijk op het leven zal blijven vinden.

Dat Boonen de Ronde gewonnen heeft, is geen nieuws. Zeker niet voor Celine die het gisteren voorspelde op haar blog.

Maar wist je dat er zijn eer en glorie ongeveer één jaar geleden een fantastisch lied werd geschreven, dat je hier kan beluisteren? Geniet volop van de indrukwekkende tekst: 'Tom Boonen, in buikdansen is hij vrij goed!'

En nu Tom het allerhoogste schavotje heeft bereikt, pogen de paparazzi al zijn imago te besmeuren. Zo dook er al een foto van Tom op, terwijl hij in bed ligt met éne Kevin.

Via een goeie vriend van Tom kwam ik te weten hoe destijds Tom het fietsen werd aangeleerd. Tevens wist hij te vertellen dat Tom voor elke koers de patroon van de wielrenners aanroept.

Maar één ding is zeker: Tom heeft vandaag niet alleen Vlaanderen veroverd; hij laat ook in de dikke Van Dale voor eeuwig zijn sporen na.

PS wie nu al weet wie er volgend jaar de Ronde van Vlaanderen zal winnen, nodig ik ooit om te reageren op deze blog! Volgend jaar deze tijd zie ik wie 'voorspellen' kan!

1 Reacties

At dinsdag, april 05, 2005, Anonymous Anoniem said...

Mijn naam en mijn blog vermeld op de officiele Zoepa-site! Merci:))
xxx

 

Een reactie posten

<< Home