zaterdag, mei 19, 2007

Naar het hospitaal

Het moest er eens van komen.
Ik kon het niet langer uitstellen.
Ik lig sinds vandaag in het hospitaal.
Er waren al langer klachten.


Het onnatuurlijk lawaai, die ze elke ochtend moest aanhoren,
de sporen die ze elke dag opnieuw aan de lavabo vond,
en het ontbreken van een permanent gladde huid
enerveerde de vrouw van mijn baas zodanig dat ze - in mijn naam - besliste om me naar het hospitaal te brengen.

Ik hoop dat het maar voor een paar nachtjes is.
Ik mis nu al mijn vertrouwd plaatsje in huis.
Dicht bij lekkere geuren.
Ik lig gelukkig in een kamer met véle lotgenoten.

Wie me een bezoekje wil brengen, kan dit elke weekdag tussen 9 uur en 18 uur in het hospitaal gelegen in de Sint-Pietersnieuwstraat te Gent. Gelieve geen druiven of wijn mee te brengen, want dat lust ik niet.

Voor wie geen GPS heeft, is het hospitaal niet makkelijk te vinden. Daarom heb ik deze foto genomen, kwestie om je niet te vergissen.

Labels: , ,

14 Reacties

At zaterdag, mei 19, 2007, Anonymous Anoniem said...

Al eens het ouderwetse huismiddeltje geprobeerd? Gewoon water en zeep, en een scherp mes...

 
At zaterdag, mei 19, 2007, Anonymous Anoniem said...

Nu had je me toch echt op het verkeerde been gezet ... tot ik de foto aanklikte.

 
At zaterdag, mei 19, 2007, Anonymous Anoniem said...

Grapjas! :)

 
At zondag, mei 20, 2007, Blogger Julia said...

Je moet ons niet zo laten schrikken hoor !! :):)

 
At zondag, mei 20, 2007, Blogger tantieris said...

Hahaha, ik vroeg me al af wat je nu toch mankeerde. Goed gedaan om de foto pas op het einde vrij te geven, ik had geen flauw idee. Veel beterschap aan je scheerapparaat.

 
At zondag, mei 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ook laten vangen :-)
Maar voor mij liever man met schuim en kwast, daar krijg ik geen rode wangen van ..........

Hilde

 
At zondag, mei 20, 2007, Anonymous Anoniem said...

Af en toe een keer schoonmaken wil ook wel helpen.

 
At zondag, mei 20, 2007, Blogger Spontanity said...

Dank voor je reacties.
Cursief huigje ben ik eerder tegengekomen......!
Blijf zo schrijven, is leuk...

 
At dinsdag, mei 22, 2007, Anonymous Anoniem said...

Leuke foto en ook de weg naar een leuke weblog met veel van dit fraais.

 
At woensdag, mei 23, 2007, Anonymous Anoniem said...

Ik dacht al even dat ik niet wat familienieuws gemist had :) gelukkig niet dus. weeral prachtig geschreven :)

 
At woensdag, mei 23, 2007, Anonymous Anoniem said...

die 'niet' in mijn vorig bericht moest 'net' zijn :)

 
At woensdag, mei 23, 2007, Anonymous Anoniem said...

Beterschap aan de zieke...dat hij maar snel weer thuis mag zijn!

 
At woensdag, mei 23, 2007, Blogger Nagolore said...

Ik kwam natuurlijk weer te laat...
Dr. Philip S. vertelde me dat patiënt al huiswaarts was...

 
At woensdag, mei 23, 2007, Blogger Cherry Blossom Girl said...

Grinnik grinnik voor wie de link niet opende :-).

 

Een reactie posten

<< Home