vrijdag, mei 25, 2007

Gelinkt (1)

Ruim twee jaar geleden zette Cursief Huigje de eerste stappen in de blogwereld. Pfaff-broodzakken waren toen de inspiratie!:))
Een stap in het onbekende, een sprong in het duister. Niet wetend waar ik zou belanden, niet beseffend wat het allemaal teweeg zou brengen. Uitkijkend naar een eerste 'comment', blij zijn wanneer er eens drie 'comments' geplaatst worden. En stap bij stap een eigen stijl proberen te ontwikkelen.
Méér nog, nieuwsgierigheid dreef Cursief Huigje om andere blogs te ontdekken. En zo ontstond dan een blogroll. Fijn te ontdekken dat anderen 'linken'.
Regelmatig loop ik even langs bij mijn 'links'. Op vriendenbezoek als het ware.



Vandaag is die blogfamilie weer uitgebreid met 5 bloggertjes

Juf Aukje vertelt met veel humor, met een relativerende pen én liefde voor haar vak over 'dagelijkse gebeurtenissen in klas 4b.

Lezen om te leven, is blijkbaar het motto van Annemie. Verwacht geen saaie boekbesprekingen. Wel een frisse kijk op grote en kleine literatuur, ontroerende stukjes poezie én woorden van de week!

Ik was nieuwsgierig toen ik
'Zeg niet dat je het niet wist' ontdekte. Een frisse blog, diversiteit aan teksten, mooie foto's ... dus een bezoekje waard.

'Afwijkingen sterven uit' maakt
'Cocktailsaurus' mij wijs. Na het bekijken van zijn blog moet ik hem wellicht gelijk geven:)

Tot slot laat
FloFooLoo meegenieten van het studentenleven. Je ontdekt het verband tussen Nicnac en Flofooloo:)), je leest over haar dansliefde én over het zwoegen voor examens!


Beste bloggers, hoe gaan jullie om met 'blogrolls' en 'bloglinken'?

Labels: ,

8 Reacties

At vrijdag, mei 25, 2007, Blogger justathought said...

aaarggh, nog meer weblogs, ik haat weblogs!

 
At vrijdag, mei 25, 2007, Blogger Muggenbeet said...

ik vind het jammer dat ik waarschijnlijk nog heel veel moois mis.

 
At vrijdag, mei 25, 2007, Anonymous Anoniem said...

Bedankt Huigje, voor het schouderklopje, ik doe mijn best...

 
At vrijdag, mei 25, 2007, Anonymous Anoniem said...

Waaow, zo leuk om dat te lezen. ;-)

 
At zaterdag, mei 26, 2007, Blogger Julia said...

Hie ik met linken omga ? Ik probeer zo trouw mogelijk te zijn in het bezoeken ! Dat is geen opgave want ik ga graag mijn blogvriendjes langs !:):)

 
At zaterdag, mei 26, 2007, Blogger pierre du coin said...

Ik durf wel eens een blogroll afschuimen op zoek naar een "nieuw materiaal". Verder heb ik in mijn lijst wel een pak blogs verzameld. Ik probeer eens in de zoveel maanden nieuwe links toe te voegen. Iets moeilijker maar volgens mij ook noodzakelijk is dat ik er af en toe ook een paar laat wegvallen.

 
At zaterdag, mei 26, 2007, Blogger pierre du coin said...

oh, ja. Ik vind het ook altijd wel heel fijn om te zien dat ik in een blogroll ben opgenomen. streelt toch wel een beetje mijn ijdelheid.

 
At woensdag, mei 30, 2007, Blogger Tine said...

Dikke merci!!!

 

Een reactie posten

<< Home