zaterdag, juni 09, 2007

Flair geeft korting!

Een voordeel om jeugd in huis te hebben, is ondermeer dat een mens andere tijdschriften leert ontdekken. Zo kwam het afgelopen decennia de Joepie, Girl, Test-Aankoop, Budget Week, Clickx en de Libelle eventjes in het vizier van Cursief Huigje.
Sinds enige tijd brengt de krantenboer op dinsdag de Flair: het tijdschrift voor de jonge, vrijgevochten vrouw.
En het moge gezegd: de titels van de artikels laten weinig aan de verbeelding over!

"Mijn billen zijn mijn probleemzone. Toch vindt mijn vriend ze heel aantrekkelijk" (29.05 - pag 6)
"Als ik verdriet heb, troosten mijn grotere borsten me niet." (pag 36)
"Ik ben zo zielig!" (pag 68)
"Bij mannen hou ik van groot en breed. En bij vrouwen val ik net op klein, lief en elegant' (pag 67)

Blijkbaar kiest Flair voor duidelijke taal.
Direct. Vrouw tot vrouw.
Flair is eveneens een trendsetter.
Een blad met durf.
Een blad dat gelezen wordt voor de interviews, en niet voor de foto's.
Daar heeft menig mannenblad nog een puntje aan te zuigen!

Een blad dat menig katholiek huishouden in rep en roer zet.
Denk maar aan de Valentijnactie toen Flair bij elk nummer een kleine vibrator voegde.
Menige dorpsvrouwen trokken in die periode met de fiets naar de grootstad om daar in alle anonimiteit de Flair te kopen!

Flair pakt regelmatig uit met 'pockets' over alles en nog wat. Onlangs nog was er een pocket '9 citytrips in eigen land. Lunchen voor maar 5 euro. Shoppen met korting'.

Cursief Huigje vond er volgende aankondiging:

Hoewel moederdag al een eindje achter de rug ligt, was Cursief Huigje als onderzoeksjournalist in spe toch wel benieuwd welke korting er gegeven wordt. Een mens is immers nooit te oud om (bij) te leren.

Met zekere verbazing en relatief groot onbegrip las Cursief Huigje het volgende:

Een kleurboekje?

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Of is dat kleurboekje bedoeld voor de kleine gasten, zodat die zich wat kunnen bezighouden, terwijl de mama zich met andere dingen bezighoudt?:)

Wie ontsluiert dit geheim?

Labels: , , , , ,

4 Reacties

At zaterdag, juni 09, 2007, Blogger depolle said...

geen tijd en plaats te gek om u artistiek uit te leven zou ik zo denken...

 
At zondag, juni 10, 2007, Blogger Julia said...

Het is natuurlijk een erotisch kleurboekje . Bijv. van de kama sutra of zo ..... denk ik ....:):)

 
At zondag, juni 10, 2007, Anonymous Anoniem said...

Dat kleurboekje is overbodig denk ik. Als je de catalogus leest en de prijzen ziet, verschiet je vanzelf wel van kleur.

 
At maandag, juni 11, 2007, Blogger Ann said...

Altijd plezant om vast te stellen dat mannen o zo graag in die damesbladen zitten!?

 

Een reactie posten

<< Home